یک هزار قطعه زمین در شهرستان کوهبنان واگذار شد

کرمان_ با حضور استاندار کرمان عملیات ساخت بیش از یک هزار قطعه زمین در شهرستان کوهبنان در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، پیش از ظهر پنجشنبه در آئین قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت شهرستان کوهبنان با بیان اینکه بخش عمده […]

کرمان_ با حضور استاندار کرمان عملیات ساخت بیش از یک هزار قطعه زمین در شهرستان کوهبنان در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، پیش از ظهر پنجشنبه در آئین قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت شهرستان کوهبنان با بیان اینکه بخش عمده هزینه زندگی مردم مربوط به حوزه مسکن است افزود: هم اکنون تأمین زمین در استان کرمان انجام شده و در همه استان به غیر از شهرستان‌های کرمان و سیرجان، زمین به صورت ویلایی واگذار می‌شود، لذا مردم خود مالک می‌شوند و از همه ظرفیت‌های مالی خود و تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت دوباره شرکت زغالسنگ تا تابستان ۱۴۰۴، عنوان کرد: واگذاری شرکت زغالسنگ از زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد به شرکت صدر تأمین در حال انجام است و آینده خوبی در انتظار شرکت زغالسنگ خواهد بود.

وی افزود: تغییرمالکیت شرکت زغالسنگ یکی از بزرگ‌ترین کارهای انجام شده در استان کرمان است.

وی با اشاره به کاهش سود وام‌های مسکن به ۱۸ درصد، تصریح کرد: مبلغ قسط وام‌های مسکن نیز در دو سال اول کمتر خواهد بود.

استاندارکرمان افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال حداقل ۱۵ هزار قطعه زمین تا پایان سال به مردم واگذار می‌شود.

کد خبر ۶۰۳۴۸۱۸




یک هزار قطعه زمین در شهرستان کوهبنان واگذار شد

منبع: مــهر
? یک هزار قطعه زمین در شهرستان کوهبنان واگذار شد