یاد شهدا در ریگان با وجود توفان شن گرامی داشته شد

کرمان– فت فتو– یادواره ۳۵ شهید بخش گُنبکی ریگان، گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و نیز شهیدان مراسم تشییع سردار دل‌ها روز جمعه درحالی در این شهرستان در شرق استان کرمان برگزار شد که توفان شن وزیدن گرفته بود و تا این لحظه (مخابره خبر) راه ۲۳ روستا را نیز مسدود کرده است. به گزارش […]

کرمانفت فتو– یادواره ۳۵ شهید بخش گُنبکی ریگان، گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و نیز شهیدان مراسم تشییع سردار دل‌ها روز جمعه درحالی در این شهرستان در شرق استان کرمان برگزار شد که توفان شن وزیدن گرفته بود و تا این لحظه (مخابره خبر) راه ۲۳ روستا را نیز مسدود کرده است.

به گزارش فت فتو این مراسم در جوار قبر شهید گمنام در ریگان در هوایی غبارآلود با حضور خانواده های شهید برگزار شد.

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان در این مراسم گفت: ما رشادت‌های شهدا را هیج وقت فراموش نمی کنیم؛ هدف اصلی از این یادواره نیز انتقال فضای شهادت و ایثار مردان این سرزمین به نسل های آینده است.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان نیز گفت: امروز مردم ریگان به عشق شهدا در شرایط نامناسب جوی به صورت گسترده در این مراسم شرکت کردند.

سرهنگ مصطفی دهقانیان تصریح کرد: به مناسبت هفته مقاومت بیش از ۲۵ برنامه مختلف در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مهدی کارشناس مذهبی نیز در این مراسم با تشریح ویژگی های مکتب حضرت زهرا، مکتب شهدا و نیز مکتب شهید سلیمانی گفت: اولین فرهنگ مکتب شهید سلیمانی، فرهنگ شکرگزاری است.

وی ثمره انقلاب ما تربیت افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

ماندگاری با اشاره به اینکه همه ما باید روحیه شکرگزاری داشته باشیم تصریح کرد: دشمن می خواهد همه ما را طلبکار کند لذا باید مراقب باشیم.

وی ویژگی دیگر مکتب شهدا را امیدواری خواند و گفت که همه باید به حل مشکلات امیدوار باشیم.

ماندگاری گفت: جمهوری اسلامی ۴۲سال با عفونت داخلی منافقین جنگید و از پا نایستاد، همچنان نیز محکم واستوار ایستاده است.

وی روحیه جهاد و مجاهدت را به عنوان ویژگی های دیگر مکتب شهدا برشمرد و گفت: رشد اقتصادی ، سیاسی و غیره در مجاهدت حاصل می شود.

به گزارش فت فتو در این همایش با حضور مردم ریگان یاد شهدای بخش گنبکی این شهرستان گرامی داشته شد.

شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد که ۷۶ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.




یاد شهدا در ریگان با وجود توفان شن گرامی داشته شد

منبع: ایرنـا
? یاد شهدا در ریگان با وجود توفان شن گرامی داشته شد