یادواره شهید فاتحی‌پور در فاریاب برگزار شد

دومین یادواره شهید حسینعلی فاتحی‌پور گلاب در شهرستان فاریاب برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان از فاریاب، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی ظهر امروز در دومین یادواره شهید حسینعلی فاتحی‌پور گلاب، امنیت و آسایشی کشور را مدیون خون شهداء دانست و اظهار داشت: پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت باید در نسل جوان و نوجوان بیشتر باشد. امام […]


دومین یادواره شهید حسینعلی فاتحی‌پور گلاب در شهرستان فاریاب برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان از فاریاب، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی ظهر امروز در دومین یادواره شهید حسینعلی فاتحی‌پور گلاب، امنیت و آسایشی کشور را مدیون خون شهداء دانست و اظهار داشت: پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت باید در نسل جوان و نوجوان بیشتر باشد.

امام جمعه شهرستان فاریاب اضافه کرد: این نسل کمتر با رشادت‌های رزمندگان به‌ویژه قهرمانان کرمانی آشناست، لذا برگزاری یادواره‌ها می‌تواند در شناخت آنها موثر باشد.

وی به چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و گفت: مراسم این سردار بزرگ جهان اسلام می‌تواند به فرهنگ‌سازی در نسل جوان کمک کند، خصوصا اینکه آنها خودشان پای کار برگزاری این مراسم هستند.

به گزارش فارس: شهید حسینعلی فاتحی‌پور گلاب از رزمندگان اعزامی شهرستان فاریاب در دوران دفاع مقدس بود که در ۴ دی ماه ۱۳۶۵ در خرمشهر به شهادت رسید، مرقد مطهر این شهید عالی مقام در شهرستان رفسنجان قرار دارد.

پایان پیام/۸۰۰۴۲/ش





یادواره شهید فاتحی‌پور در فاریاب برگزار شد

منبع: فــارس
? یادواره شهید فاتحی‌پور در فاریاب برگزار شد