یادواره خانگی شهید ترک زاده در ریحان شهر برگزار شد

یادواره خانگی شهید والامقام علی اکبر ترک زاده با حضور خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران وجانبازان در منزل خانواده شهید برگزار شد. فت فتو کرمان – یادواره خانگی شهید والامقام علی اکبر ترک زاده با حضور فرمانده سپاه زرند سرهنگ اکبر کردی، حجت السلام مومنی روحانی محله، جانباز ۷۰ درصد حاج منصور صدرالدینی و خانواده‌های […]

یادواره خانگی شهید والامقام علی اکبر ترک زاده با حضور خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران وجانبازان در منزل خانواده شهید برگزار شد.

فت فتو کرمان یادواره خانگی شهید والامقام علی اکبر ترک زاده با حضور فرمانده سپاه زرند سرهنگ اکبر کردی، حجت السلام مومنی روحانی محله، جانباز ۷۰ درصد حاج منصور صدرالدینی و خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران وجانبازان در منزل خانواده شهید در ریحان شهر زرند برگزار شد.

حجت الاسلام مومنی روحانی محله ریحان شهر گفت: شهدا مظهر ایثار، آزادگی و خانواده‌های آنان نماد صبر و شکیبایی در جامعه هستند و ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم و یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

او گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست) باید سعی کنیم در جامعه یاد و نام شهدا در همواره زنده نگه داریم چرا که جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

حجت الاسلام مومنی می‌گوید: ایمان ما حفظ شود تا ما توفیق شهدایی زندگی کردن را پیدا کنیم لذا شهداء استادان تربیت انسانی هستند و چه زیبا کسانی که با شهداء ارتباط پیدا کردند و به تربیت کمالی رسیدند.

در پایان این مراسم جانباز ۷۰ درصد حاج منصور صدرالدینی برادر شهید محمد رسول صدرالدینی از خصوصیات شهید والامقام علی اکبر ترک زاده بیان کرد.

شهید علی اکبر ترک زاده متولد ۱۳۴۲ در روستای رق آباد شهرستان زرند است و سرانجام پس از حضور در عملیات‌های مختلف و ایستادگی در برابر دشمن بعثی در مناطق عملیاتی، در سال ۱۲/۰۲/۱۳۶۱ در منطقه عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت گلوله خمپاره به شهادت رسید.

در وصیت نامه شهید علی اکبر ترک زاده آمده است : به امید راه شهید کربلا امام حسین و راه شهدای کربلا ایران را ادامه می دهم و با خون ناچیز خود درخت اسلام را که به وسیله خون علی اکبر‌های زمان پر بار شده و پربارتر می سازم از خواهرانم می‌خواهم زینب وار ازبرادرم می‌خواهم که حسین وار قاطعانه امام را یاری کنند و راه شهیدان را ادامه دهند از مادرم طلب عف وبخشش می‌کنم واز او می‌خواهم که مبادا گریه و زاری کند و از پدرم می‌خواهم هیچ وقت به خاطر من ناراحت نشود در قران می‌فرمایید وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند و از خداوند می‌خواهم که عمر امام را طولانی و انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی پایدار بفرمایند. توصیه می‌کنم به همه دوستان وشاگردهایم همان طور که تا کنون در سنگر مدرسه بودند این سنگر را خالی نکنند.

انتهای پیام/ی




یادواره خانگی شهید ترک زاده در ریحان شهر برگزار شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? یادواره خانگی شهید ترک زاده در ریحان شهر برگزار شد