گل گهر و ثبت یک رکورد خاص در لیگ برتر

تیم فوتبال گل گهر در این فصل از رقابت های لیگ برتر تا به اینجای مسابقات توانسته یک رکوردی خاص از خود به جای بگذارد. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر و تحت هدایت «مارینوس اوزونیدیس» توانسته نتایج خوبی را به دست آورد و در ۲۰ هفته گذشته […]

تیم فوتبال گل گهر در این فصل از رقابت های لیگ برتر تا به اینجای مسابقات توانسته یک رکوردی خاص از خود به جای بگذارد.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر و تحت هدایت «مارینوس اوزونیدیس» توانسته نتایج خوبی را به دست آورد و در ۲۰ هفته گذشته این تیم ۳۳ امتیاز به دست آورده و در مکان پنجم جدول ایستاده است.

«مارینوس اوزونیدیس» که از ابتدای فصل هدایت گل گهر را در رقابت‌های لیگ برتر برعهده داشت روی ضربات شروع مجدد برنامه ویژه ای برای رسیدن تیم خود به گل داشته است. این تیم در فصل بیست و سوم تا به اینجای مسابقات، ۶ گل از روی ضربات کرنر به ثمر رسانده و هیچ تیمی بهتر از گل گهر در این زمینه نبوده است.

احمدرضا زنده روح، سعید سحرخیزان و «روبرتو تورس» ۳ بازیکن گل گهر هستند که به ترتیب با ۶ و ۵ گل زده نقش پررنگی در موفقیت این تیم داشته‌اند. اگر دیدار با ملوان در هفته نوزدهم را کنار بگذاریم، تیم گل گهر برابر تیم‌های پیکان، نساجی و صنعت نفت توانسته امید به گل بالای ۲ داشته باشد که نشان از میل هجومی این تیم دارد.

گل گهر در آخرین بازی خود در سال ۱۴۰۲، فردا یکشنبه و در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری حساس و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان تیم سپاهان خواهد بود و باید دید شاگردان «اوزونیدیس» می‌توانند پیروزی در دیدار رفت را در بازی برگشت هم تکرار کنند و یا این سپاهان خواهد بود که به پیروزی دست می‌یابد.

کد خبر ۶۰۵۶۰۵۴




گل گهر و ثبت یک رکورد خاص در لیگ برتر

منبع: مــهر
? گل گهر و ثبت یک رکورد خاص در لیگ برتر