گلریزان ۵۰۰ میلیون تومانی طلافروشان کرمان برای آزادی همکار ورشکسته

نذیر کرمان/کرمان صنف طلافروشان کرمان شامگاه ۳۰ فروردین ماه در جشن گلریزان مرکز استان ۵۰۰ میلیون تومان هدیه کردند تا صرف آزادی هم‌صنفشان شود که ورشکسته شده و در زندان به سر می‌برد. به گزارش نذیر کرمان، جشن گلریزان ستاد دیه استان کرمان امشب با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده مردم کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان صنف طلافروشان کرمان شامگاه ۳۰ فروردین ماه در جشن گلریزان مرکز استان ۵۰۰ میلیون تومان هدیه کردند تا صرف آزادی هم‌صنفشان شود که ورشکسته شده و در زندان به سر می‌برد.

به گزارش نذیر کرمان، جشن گلریزان ستاد دیه استان کرمان امشب با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی، خیران و جمعی از مردم و مسئولان در تالار برق شهر کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با قدردانی از همراهی خیران گفت: زندان و زندانی برای جامعه، فرد و خانواده‌اش هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی زیادی دارد و باید همه کمک کنیم که این افراد از زندان آزاد شوند.

وی با اشاره به ارزش کار نیک خیران افزود: کار خیر جلب رحمت الهی است. کمک به آزادی زندانیان خوشحالی زیادی به دنبال دارد.

فداکار با بیان اینکه  وستی با مردم از صفات خداوند و دشمنی با مردم از صفات شیطان است، تصریح کرد: مشارکت خیران در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، توسعه و رواج فرهنگ محبت و خیرخواهی در جامعه است که اقدام مهمی به شمار می‌رود. ضمن اینکه کار نیک موجب دفع بلا از جامعه می شود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این مراسم با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار کرد:  ماه رمضان فرصت بزرگ تربیت است و قرآن روح ماه رمضان و سند و نسخه هدایت انسان است.

وی با اشاره به روایات مبنی بر تاکیدِ کمک به همنوع افزود: مردم عیال خداوند هستند و شما خیران به عیال خدا کمک می کنید و جبرانش با خداست.

امام جمعه کرمان بیان کرد: شما خیران غیر از اینکه زندانی در بند را آزاد می‌کنید، شادابی و نشاط را به خانواده او برمی‌گردانید.

انتهای پیام




گلریزان ۵۰۰ میلیون تومانی طلافروشان کرمان برای آزادی همکار ورشکسته

منبع: ایـسنا
? گلریزان ۵۰۰ میلیون تومانی طلافروشان کرمان برای آزادی همکار ورشکسته