گلایه اعضای شورای شهر کرمان از سریال نون خ

کرمان_تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان از برخی اشارات فرهنگی در سریال نون خ به استان کرمان انتقاد کردند. به گزارش نذیر کرمان، صبح دوشنبه بیستم فروردین در نشست شورای عمومی شهر کرمان برخی از اعضای این شورا همچون امینی زاده، نادری، کمساری، شمسی و تقوی از اشارات فرهنگی سریال نون خ به استان کرمان […]



کرمان_تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان از برخی اشارات فرهنگی در سریال نون خ به استان کرمان انتقاد کردند.

به گزارش نذیر کرمان، صبح دوشنبه بیستم فروردین در نشست شورای عمومی شهر کرمان برخی از اعضای این شورا همچون امینی زاده، نادری، کمساری، شمسی و تقوی از اشارات فرهنگی سریال نون خ به استان کرمان ابراز گلایه و ناراحتی کردند.

در این جلسه نایب رئیس شورای شهر کرمان گفت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم به همه هنرمندان خسته نباشید می‌گوئیم و دست این عزیزان را می‌بوسم، اما شادی به چه قیمت؟ به قیمت توهین به ارزش‌ها و فرهنگ دیگران؟

محمدرضا کمساری، با بیان اینکه در این سریال جدا از توهین به مردم کرمان، آسیب اجتماعی عادی‌سازی شد افزود: از مسئولین محترم تقاضا دارم که برای جبران این مسئله حداقل عذرخواهی کنند و یک برنامه در همین سطح در رسانه ملی با توجه ویژه به فرهنگ کرمان ساخته شود.

محمدامینی زاده، رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرمان نیز با بیان اینکه این روزها فرهنگ عمومی مردم کرمان از آن‌چه از رسانه ملی پخش شده دلگیر هستند گفت: کمترین انتظار مردم کرمان و ما نمایندگان مردم این است که یک عذرخواهی رسمی انجام شود و از آن مهم‌تر نسبت به جبران آن موضوع اقدام کنند.

کد خبر ۶۰۷۳۳۶۵


گلایه اعضای شورای شهر کرمان از سریال نون خ

منبع: مــهر
? گلایه اعضای شورای شهر کرمان از سریال نون خ