گردان رزمی _ امنیتی امام حسین(ع) در ریگان راه‌اندازی شد

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عبور تعدادی افراد مخل امنیت و تردد از گلوگاه ریگان _ ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان، گفت: با راه اندازی این گردان، کمک ویژه ای به برقراری امنیت در این منطقه می‌شود. سردارمحمدعلی نظری امروز ۲۷ اسفندماه در مراسم افتتاحیه گردان رزمی امنیتی امام […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به عبور تعدادی افراد مخل امنیت و تردد از گلوگاه ریگان _ ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان، گفت: با راه اندازی این گردان، کمک ویژه ای به برقراری امنیت در این منطقه می‌شود.

سردارمحمدعلی نظری امروز ۲۷ اسفندماه در مراسم افتتاحیه گردان رزمی امنیتی امام حسین علیه السلام شهرستان ریگان اظهار کرد: خلاء نبود گردان امام حسین(علیه السلام) لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله در این منطقه را احساس می کردیم.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص این شهرستان و تهدیداتی از سوی دشت سمسور، گردان رزمی امنیتی امام حسین علیه السلام را امروز در ریگان راه اندازی کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف از راه اندازی این گردان را تامین امنیت و کمک به نیروی های نظامی و انتظامی این منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به عبور تعدادی افراد مخل امنیت و تردد از گلوگاه ریگان _ ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان، افزود: با راه اندازی این گردان، کمک ویژه ای به برقراری امنیت در این منطقه می‌شود.

نظری عنوان کرد: یکی از اولویت های گردان امام حسین علیه السلام خدمات دهی و مردم یاری است.

وی با بیان اینکه مهترین دستاورد نظام اسلامی همین مردم هستند، افزود: در همه عرصه ها بسیج و سپاه پای کار هستند.

انتهای پیام




گردان رزمی _ امنیتی امام حسین(ع) در ریگان راه‌اندازی شد

منبع: ایـسنا
? گردان رزمی _ امنیتی امام حسین(ع) در ریگان راه‌اندازی شد