کمیته امداد ۸۰۰ فرصت شغلی در سیرجان ایجاد کرد

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از ایجاد ۷۹۱ فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند طی ۶ ماه نخست سال جاری در شهرستان سیرجان خبر داد. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد در دیدار با سرپرست […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از ایجاد ۷۹۱ فرصت شغلی برای مددجویان و اقشار نیازمند طی ۶ ماه نخست سال جاری در شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ناصر عسکری نژاد در دیدار با سرپرست فرمانداری سیرجان با بیان اینکه خدمات در کمیته امداد دودسته معیشتی، حمایتی و توانمندسازی است افزود: این نهاد در دهه اخیر بیشتر به سمت توانمندی خانواده‌ها قدم برمی‌دارد تا افراد با استفاده از داشته‌های خود و کمک خیرین بتوانند روی پای خود بایستند و صاحب درآمد ثابت و پایداری شوند.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال مددجویان و محرومان در شهرستان سیرجان سال گذشته توفیقات خوبی کسب شد و ادارات کمیته امداد سیرجان و نجف شهر موفق به جذب بیش از ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال شدند.

عسکری نژاد ادامه داد: از مجموع هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتباری که امسال در زمینه تسهیلات تبصره ۱۶ به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان کرمان اختصاص یافته، سهم کمیته امداد سیرجان و نجف شهر در مجموع ۴۹ میلیارد تومان است که خوشبختانه تاکنون ۷۰ درصد تسهیلات اشتغال در این شهرستان جذب‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: این نهاد در سیرجان در حوزه اشتغال موفق عمل کرده و در صورت جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغال، سهمیه جدیدی به این شهرستان اختصاص داده خواهد شد.

وی به تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سیرجان نیز اشاره و تصریح کرد: در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان در این شهرستان با مشکل تامین زمین مواجه هستیم و در صورت حل شدن این مشکل برای تمامی مددجویان فاقد مسکن در سیرجان مسکن احداث خواهیم کرد.

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی گل گهر به ایتام کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین در دیدار با مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گلگهر سیرجان از کمک ۴۰۰ میلیون تومانی این شرکت به ایتام تحت حمایت این نهاد در کرمان به‌صورت ماهانه خبر داد.

وی به اقدامات انجام‌شده توسط کمیته امداد استان کرمان در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است تا این خانواده‌ها بتوانند باعزت نفس و کرامت روی پای خود بایستند و درآمد کسب کنند.

وی به همراهی و همکاری‌های خوب گل گهر با این نهاد در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان اشاره کرد و افزود: شرکت صنعتی معدنی گل گهر در زمینه اکرام ایتام، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و اشتغال به مددجویان و نیازمندان و تهیه سبد کالا برای جامعه هدف همکاری خوبی با این نهاد دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از حمایت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت‌های زیرمجموعه آن از ۲ هزار نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد کرمان خبر داد و گفت: ماهیانه ۴۰۰ میلیون تومان توسط این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه آن به‌حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌شود.

۲۲ هزار و ۸۷۷ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کرمان قرار دارند و ۱۱۰ نفر از حامیان ایتام کرمانی خارج از کشور هستند که حمایت ۵۹۸ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد کرمان را بر عهده‌ دارند.

۶۵ هزار و ۱۴۰ حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد کرمان را حمایت می کنند به طوری که حامیان نیکوکار ۷۳ میلیارد تومان طی ۶ ماه نخست امسال به ایتام تحت حمایت خود در این استان کمک کرده‌اند.




کمیته امداد ۸۰۰ فرصت شغلی در سیرجان ایجاد کرد

منبع: ایرنـا
? کمیته امداد ۸۰۰ فرصت شغلی در سیرجان ایجاد کرد