کمیته امداد، کرمانی‌ها را به شرکت در طرح نذر قربانی فراخواند 

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان، اهالی این استان را در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان به شرکت در طرح نذر قربانی فراخواند و گفت: تاکنون بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال در قالب کمک نقدی و غیرنقدی در پویش نذر قربانی در این استان جمع آوری شده است. […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان، اهالی این استان را در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان به شرکت در طرح نذر قربانی فراخواند و گفت: تاکنون بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال در قالب کمک نقدی و غیرنقدی در پویش نذر قربانی در این استان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار فت فتو، ناصر عسکری نژاد روز پنجشنبه در نشست خبری با اعلام شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ بانک تجارت برای واریز وجوهات به منظور شرکت در طرح نذر قربانی افزود: این طرح به مناسبت عید قربان در کرمان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی راه های شرکت در طرح نذر قربانی را ارائه کمک های نقدی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، واریز وجه به حساب این طرح از طریق شماره گیری کد #۰۳۴*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ و یا از طریق آدرس emdad.ir اعلام کرد و از مردم خواست در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: کرمانی ها سال گذشته افزون بر ۲۹۷ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در طرح نذر قربانی داشته اند که کمک های مردمی در قالب این طرح بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی بیشتر فعالیت های کمیته امداد را در قالب طرح های حمایتی، معیشتی، اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: این نهاد در دهه امامت و ولایت نیز سبدهای کالایی شامل انواع لبنیات با محوریت بنیاد مستضعفان که حدود ۲۰ درصد از جمعیت تحت پوشش کمیته امداد را تحت پوشش قرار داده، توزیع می شود.  

عسکری به راه اندازی موکب غدیر، پویش های “لبیک یا خامنه ای” و  “من غدیری ام”، توزیع ۲۰ فقره جهیزیه با اولویت سادات تحت پوشش، هزار و ۸۰ کولر، ۱۵۰ یخچال، ۳۰۰ بخاری و نصب ۱۰۰ تانکر آب در مناطق کم آب، تهیه و توزیع غذای گرم‌ بین نیازمندان، تجلیل از حامیان ایتام و آزادی سادات زندانی از دیگر برنامه های این ایام اشاره کرد.

وی تصریح کرد: مرکز آموزشی کارآفرینی شهرستان محروم کهنوج نیز در ایام دهه کرامت به منظور ایجاد اشتغال افتتاح می شود.

وی گفت: کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی و اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال رتبه نخست کشور را کسب کرده و امسال نیز هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۲۴ هزار و ۵۰ فرصت شغلی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین از افتتاح ۹۳ واحد مسکونی نیازمندان در دهه امامت و ولایت در استان کرمان خبر داد و افزود: کمیته امداد در ۲ بخش حمایتی و توانمندسازی از نیازمندان تحت پوشش حمایت می‌ کند.




کمیته امداد، کرمانی‌ها را به شرکت در طرح نذر قربانی فراخواند 

منبع: ایرنـا
? کمیته امداد، کرمانی‌ها را به شرکت در طرح نذر قربانی فراخواند