کمک مومنانه| توزیع بسته‌های معیشتی سپاه در آستانه عید فطر در کوهبنان

همزمان با سالروز تاسیس سپاه و در آستانه عید سعید فطر تعداد هفتصد بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان کوهبنان توزیع می‌شود.  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران با حضور نماینده مردم زرند و […]


همزمان با سالروز تاسیس سپاه و در آستانه عید سعید فطر تعداد هفتصد بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان کوهبنان توزیع می‌شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی تهیه و در قالب بیست‌وهشتمین مرحله کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و جامعه هدف در سطح شهرستان با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال توزیع است.

 روح‌الله ابراهیمی ادامه داد: بسته‌های معیشتی در سه مرحله در ابتدای ماه مبارک رمضان، نیمه رمضان همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر شامل مرغ، غذای گرم و سبد کالا توزیع شده است.

 وی خاطرنشان کرد: شناسایی خانوارهای نیازمند به‌همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با همکاری و هماهنگی ائمه جماعت مساجد انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: در این مرحله سبد معیشتی شامل برنج ده کیلویی، روغن، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات، سویا، خرما و مرغ بین جامعه هدف در شهرستان و بخش طغرالجرد توزیع می‌شود که ارزش هر بسته بالغ بر یک‌میلیون تومان است.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





کمک مومنانه| توزیع بسته‌های معیشتی سپاه در آستانه عید فطر در کوهبنان

منبع: فــارس
? کمک مومنانه| توزیع بسته‌های معیشتی سپاه در آستانه عید فطر در کوهبنان