کمک مؤمنانه مسجدی‌های سیرجان/توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر

نمازگزاران مسجد مسلم‌بن عقیل سیرجان در سالروز شهادت امام رضا(ع) بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر بین نیازمندان توزیع کردند. به گزارش فت فتو از سیرجان؛ نمازگزاران و خیران حسینیه و مسجد مسلم‌بن عقیل سیرجان امروز به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، ۸۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، چای، شکر، حبوبات، مواد بهداشتی و ۶۰ بسته […]


نمازگزاران مسجد مسلم‌بن عقیل سیرجان در سالروز شهادت امام رضا(ع) بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش فت فتو از سیرجان؛ نمازگزاران و خیران حسینیه و مسجد مسلم‌بن عقیل سیرجان امروز به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، ۸۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، چای، شکر، حبوبات، مواد بهداشتی و ۶۰ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، جامدادی و خودکار را بین نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع کردند.

حجت‌الاسلام مرتضی ریاحی امام جماعت این مسجد در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: این بسته‌ها به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط  نمازگزاران و خیران مسجد و حسینیه مسلم‌بن عقیل سیرجان تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و همراهی و کمک به اقشار بی‌بضاعت و مناسبت این روز، کمک‌های مومنانه توزیع شده و نمازگزاران این مسجد نیز با همکاری و تعامل لازم هم در کمک‌های مومنانه این ایام و هم تهیه جهیزیه زوج‌های جوان در عید غدیر هر سال پیشقدم هستند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب





کمک مؤمنانه مسجدی‌های سیرجان/توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر

منبع:فــارس
? کمک مؤمنانه مسجدی‌های سیرجان/توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر