کمک مؤمنانه|توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار بین نیازمندان کوهبنان

به همت نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و نوشت‌افزار بین خانواده‌های نیازمند شهرستان کوهبنان توزیع شد. به گزارش فت فتو از کوهبنان، سیدحسین روح‌الامینی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان امروز اظهار کرد: در ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و فرزند برومندش حضرت امام جعفر صادق(ع) تا پایان […]


به همت نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و نوشت‌افزار بین خانواده‌های نیازمند شهرستان کوهبنان توزیع شد.

به گزارش فت فتو از کوهبنان، سیدحسین روح‌الامینی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان امروز اظهار کرد: در ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و فرزند برومندش حضرت امام جعفر صادق(ع) تا پایان هفته جاری تعداد ۳۵۰ سبد کالا  بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بسته‌های غذایی شامل برنج، عسل، شکر، خرما، سویا، چای و حبوبات است که بعد از شناسایی خانوارهای نیازمند به صورت منسجم از طریق شبکه مردمی توزیع می‌شود.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان بیان داشت: با توجه به شرایط خاص منطقه با همکاری اداره آموزش و پرورش همچنین بسیج دانش آموزی ۲۴۰ پکیج لوازم‌التحریر به ارزش ۴۵ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند شهرستان کوهبنان توزیع شد.

روح‌الامینی از راه‌اندازی بانک جامع اطلاعاتی خانواده‌های نیازمند شهرستان خبر داد که توزیع اقلام کمکی به صورت عادلانه و بر اساس نیاز خانواده‌ها انجام شود.

وی یادآور شد:  طی روزهای گذشته به‌مناسبت هفته وحدت بیش از  ۱۰۰۰ پرس غذای گرم با کمک خیران، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها پخت شد و در بین خانوارها و افراد شرکت‌کننده در مراسم جشن این ایام توزیع شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ب





کمک مؤمنانه|توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار بین نیازمندان کوهبنان

منبع: فــارس
? کمک مؤمنانه|توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار بین نیازمندان کوهبنان