کمبود سرم در بیمارستان‌های کرمان نداریم

مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تأیید کمبود سرم در استان گفت: اما هیچ بیماری در بیمارستان‌های استان کرمان با کمبود سرم مواجه نیست. به گزارش فت فتو از کرمان، محمد حسیبی مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به کمبود توزیع سرم در کرمان و اینکه توزیع سرم در استان براساس سقف […]


مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تأیید کمبود سرم در استان گفت: اما هیچ بیماری در بیمارستان‌های استان کرمان با کمبود سرم مواجه نیست.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمد حسیبی مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به کمبود توزیع سرم در کرمان و اینکه توزیع سرم در استان براساس سقف جمعیتی و از سوی وزارت بهداشت انجام می‌شود، اظهار کرد: سهمیه سرم در استان محدود است و مقداری با محدوده باز نیست که هر تعداد سرم که بخواهیم، دریافت کنیم.

حسیبی ضمن تایید کمبود سرم در خارج از بیمارستان‌ها و با اشاره به اینکه در داروخانه‌های شهری و خصوصی طبق نسخه اگر این داروی بیمارستانی(سرم) قرار باشد به مراجعه‌کنندگان تحویل شود یک مقداری با مشکل مواجه است، تصریح کرد: سهمیه کمی از این قلم دارویی به داروخانه‌های بخش خصوصی دادیم و عمده سرم وارد شده به استان تحویل بیمارستان‌ها می‌شود.

 وی اظهارداشت: ما همیشه در سطح استان این کمبود سرم را داشته‌ایم و هم‌اینک یک مقداری این کمبود رفع شده و سهمیه بخش خصوصی در دریافت این قلم دارویی اخیرا افزایش پیدا کرده است.

حسیبی خاطرنشان کرد: در عین حال تمامی تلاش‌مان را برای رفع محدودیت‌های سرم در داروخانه‌ها و بخش درمانی خصوصی استان کرمان به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





کمبود سرم در بیمارستان‌های کرمان نداریم

منبع: فــارس
? کمبود سرم در بیمارستان‌های کرمان نداریم