کلنگ‌زنی عملیات اجرایی باند دوم جاده ریگان _ نرماشیر

عملیات ساخت باند دوم ریگان _نرماشیر به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای به همراه جلالی معاون سياسی و امنیتی استانداری کرمان، فرمانداران شرق و […]

عملیات ساخت باند دوم ریگان _نرماشیر به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای به همراه جلالی معاون سياسی و امنیتی استانداری کرمان، فرمانداران شرق و مدیر کل راه و شهرسازی استان عملیات ایجاد باند دوم ریگان _نرماشیر به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

 
حافظی گفت: قطعه اول باند دوم محور ریگان نرماشیر به طول ۶کیلومتر از سمت شهرستان ریگان امروز آغاز شد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: برای آسفالت قطعه اول این محور ۷۸میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
 
وی ادامه داد: با تعیین پیمانکار روند اجرایی این محور حادثه خیز به سرعت انجام و مردم شرق استان از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
 
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در مراسم کلنگ‌زنی اظهار کرد: به‌زودی عملیات اجرایی این باند از سمت نرماشیر به طول ۱۰کیلومتر آغاز خواهد شد.
 

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی افزود: از اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۱۰۰میلیارد تومان برای این محور اختصاص یافته است.
 

وی خاطرنشان کرد: این محور یکی از محورهای حادثه خیز استان است که ۴۵ کیلومتر از این محور در شهرستان‌های فهرج، نرماشیر و ریگان است.

 
انتهای خبر/




کلنگ‌زنی عملیات اجرایی باند دوم جاده ریگان _ نرماشیر

منبع:آرمـان
? کلنگ‌زنی عملیات اجرایی باند دوم جاده ریگان _ نرماشیر