کلاس های دوره کارشناسی دانشگاه ولیعصر رفسنجان حضوری برگزار می شود

کرمان- فت فتو-رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به بازگشایی این دانشگاه از ۱۴ فروردین گفت: کلاس ها برای دانشجویان دوره کارشناسی دانشکده های علوم پایه، علوم ریاضی و کشاورزی به صورت حضوری برگزار می شود. رضا رنجبرکریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: این دانشگاه دارای هشت هزار دانشجو […]

کرمان- فت فتو-رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به بازگشایی این دانشگاه از ۱۴ فروردین گفت: کلاس ها برای دانشجویان دوره کارشناسی دانشکده های علوم پایه، علوم ریاضی و کشاورزی به صورت حضوری برگزار می شود.

رضا رنجبرکریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: این دانشگاه دارای هشت هزار دانشجو است که از این تعداد نیمی از آن ها غیربومی و از استان های خراسان، اصفهان، فارس، تبریز، سیستان و بلوچستان و دیگر استان ها پذیرش شده و سه هزار دانشجو نیز خوابگاهی هستند.

وی اظهار داشت: بازگشایی دانشگاه از ۱۴ فروردین به صورت برنامه زمانبندی است و با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی، دانشگاه باز می شود و حضور تجمعی را نخواهیم داشت.

رنجبرکریمی بیان کرد: هشت دانشکده در این دانشگاه وجود دارد و کلاس ها برای دانشجویان دوره کارشناسی دانشکده های علوم پایه، علوم ریاضی و کشاورزی حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه به صورت زمان بندی دانشکده های دیگر نیز برای برگزاری حضوری آموزش ها کم کم به این دانشکده ها خواهند پیوست، در مورد مقاطع ارشد و دکتری هم اظهار داشت: دانشجویان مقطع دکتری در کلاس ها از آبان ماه سال گذشته به صورت حضوری شرکت می کنند و دانشجویان مقطع ارشد نیز به کلاس های حضوری  ملحق می شوند.

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: حتی اگر کرونا به طور کامل از بین برود تجربیات و دستاوردهای به دست آمده از آموزش مجازی را به کار خواهیم گرفت و آموزش ها تلفیقی از حضوری و مجازی خواهد بود. 

وی افزود: در مجموع برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد چه دروس عملی و چه دروس نظری کاملاً کلاس ها حضوری است.

دانشجویان ۲ نوبت واکسن را دریافت کرده باشند

رنجبر کریمی همچنین در مورد خوابگاه ها هم اظهار کرد: برای جلوگیری از تراکم و تجمع، سیاست گذاری ها طوری اجرا می شود که در هر اتاق از خوابگاه دانشجویان حداکثر چهار دانشجو اسکان یابند؛ این در حالی است که قبل از بحران کرونا این ظرفیت به ۶ تا ۸ دانشجو هم می رسید.

وی توصیه کرد: بر اساس  دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا دانشجویان برای شرکت در کلاس های حضوری باید دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

رنجبر کریمی در راستای تدابیر اتخاذ شده در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در دانشگاه گفت: توزیع غذا در سلف های دانشگاه انجام نمی شود و در خوابگاه ها توزیع غذا صورت می گیرد و مدّت زمان برگزاری کلاس ها هم کاهش پیدا می کند.

دانشگاه ولیعصر رفسنجان دارای ۴۰۰ هکتار وسعت و بیش از ۸ هزار دانشجو در بیش از ۳۲ رشته به تحصیل مشغول هستند و یکی از دانشگاه های دولتی کشور محسوب می شود.




کلاس های دوره کارشناسی دانشگاه ولیعصر رفسنجان حضوری برگزار می شود

منبع: ایرنـا
? کلاس های دوره کارشناسی دانشگاه ولیعصر رفسنجان حضوری برگزار می شود