کشف ۷۶۴ کیلو تریاک در عملیات پلیس بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری همراه با کشف ۷۶۴کیلو تریک در عملیات پلیس شهرستان بم خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سردار ناظری افزود ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در پی کار اطلاعاتی پلیس تهران بزرگ و خراسان رضوی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری همراه با کشف ۷۶۴کیلو تریک در عملیات پلیس شهرستان بم خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناظری افزود ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در پی کار اطلاعاتی پلیس تهران بزرگ و خراسان رضوی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به حوزه استان کرمان مطلع و طی یک عملیات بسیار ضربتی در محور بم دهبکری مستقر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس بم طی ارتباط مستمر با پلیس این دو استان شمالی کشور با ردزنی های دقیق، محل تردد خودروی قاچاقچیان را شناسایی و در یک نقطه از این محور سد راه دو دستگاه خودروی سمند و پژو شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات از خودروی سمند سوداگران مرگ ۷۶۴ کیلو تریاک کشف و با توقیف خودروی پژو که راه پاک کن بود ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.




کشف ۷۶۴ کیلو تریاک در عملیات پلیس بم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کشف ۷۶۴ کیلو تریاک در عملیات پلیس بم