کشف ۶ هزار ترقه در بم/ پلیس: برخورد جدی با عاملان می‌شود

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی بم از کشف ۶ هزار و ۶۴۰ قلم انواع موادمحترقه در بازرسی از ۲ باب مغازه خبر داد و گفت: برخورد با عاملان نگهداری و فروش این اقلام با جدیت انجام می شود. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سلیمانی روز پنجشنبه توضیح داد: […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی بم از کشف ۶ هزار و ۶۴۰ قلم انواع موادمحترقه در بازرسی از ۲ باب مغازه خبر داد و گفت: برخورد با عاملان نگهداری و فروش این اقلام با جدیت انجام می شود.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سلیمانی روز پنجشنبه توضیح داد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی از نگهداری و فروش انواع مواد محترقه در ۲ باب مغازه در شهر بم مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این زمینه ماموران ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این محل ها ۶ هزار و ۶۴۰ قلم انواع موادمحترقه غیرمجاز کشف و ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از خانواده ها خواست به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار ناشی از در دسترس بودن هرگونه موادمحترقه بویژه در ایام چهارشنبه آخر سال اینگونه موارد را به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




کشف ۶ هزار ترقه در بم/ پلیس: برخورد جدی با عاملان می‌شود

منبع: ایرنـا
? کشف ۶ هزار ترقه در بم/ پلیس: برخورد جدی با عاملان می‌شود