کشف ۴۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری شبانه ماموران شهداد با قاچاقچیان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۱۱ کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم مرفین در درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد با اشرار مسلح خبر داد. سردار ناصر فرشید ظهر امروز ۲۵ دی ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد پس از اطلاع از ورود گروهی از اشرار […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۱۱ کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم مرفین در درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد با اشرار مسلح خبر داد.

سردار ناصر فرشید ظهر امروز ۲۵ دی ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد پس از اطلاع از ورود گروهی از اشرار مسلح به محدوده کویری استان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر، طی یک عملیات شبانه و با همکاری چند تیم از قرارگاه عملیاتی ابوذر در محور “شهداد-نهبندان” مستقر شدند.

وی افزود: تکاوران مستقر در این محور با رصد دقیق خودروهای عبوری، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو که مشخص شد راه پاک‌کن محموله مواد مخدر هستند را دستگیر و در ادامه خودروی دو کابین حامل این محموله سنگین را هم شناسایی و به آن دستور ایست دادند که در پی فرار و اقدام به تیراندازی سرنشینان این خودرو، تکاوران پلیس با آتش پرحجم خود آن را متوقف کردند اما موفق به دستگیری اشرار مسلح نشدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات علاوه بر دستگیری دو عامل راه پاک‌کن، از خودروی دوکابین ۴۱۱ کیلو تریاک، یک کیلو مرفین و همچنین دو دستگاه بی سیم و یک قبضه اسلحه کلاش کشف شد و گشت‌زنی برای پاکسازی منطقه و دستگیری متهمان فراری در دستور کار یگان‌های تکاوری قرار گرفت.

انتهای پیام 




کشف ۴۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری شبانه ماموران شهداد با قاچاقچیان

منبع: ایـسنا
? کشف ۴۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری شبانه ماموران شهداد با قاچاقچیان