کشف ۲۲۶ کیلوگرم حشیش در سیرجان

کرمان – فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام ۲ باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۲۶ کیلو حشیش در دو عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از ۲ باند […]

کرمان – فرمانده انتظامی سیرجان از انهدام ۲ باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر با کشف ۲۲۶ کیلو حشیش در دو عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از ۲ باند خانوادگی قاچاق موادمخدر برای انتقال دو محموله از محدوده این شهرستان به مقصد مناطق مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی طی دو عملیات در دو نقطه شهرستان از یک محل ۱۰۸ کیلو حشیش دپو شده و از یک دستگاه خودروی آماده حرکت نیز ۱۱۸ کیلو حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به کشف در مجموع ۲۲۶ کیلو حشیش، دستگیری ۶ قاچاقچی و توقیف ۳ دستگاه خودرو گفت: پلیس با تلاش بی وقفه و با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و همکاری و گزارشات مردمی به نوبه خود اجازه نمی‌دهد سوداگران مرگ افراد جامعه را به اعتیاد گرفتار سازند.

کد خبر ۵۶۸۸۵۴۷




کشف ۲۲۶ کیلوگرم حشیش در سیرجان

منبع: مــهر
? کشف ۲۲۶ کیلوگرم حشیش در سیرجان