کشف یک تن سیم برق سرقتی و دستگیری ۳ متهم در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳ متهم سابقه‌دار و کشف یک تن سیم برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری۱۴ این فرماندهی خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی پورامینایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت […]


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳ متهم سابقه‌دار و کشف یک تن سیم برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری۱۴ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی پورامینایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر کرمان، ماموران این کلانتری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در همین رابطه ماموران انتظامی این کلانتری با انجام یک‌سری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند یک کارگاه ضایعاتی را که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشته را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند پس از کسب اجازه از مقام قضائی و در یک اقدام ضربتی در بازرسی از این کارگاه یک تن سیم برق مسروقه را کشف و ۳ نفر مال‌خر سابقه‌دار را نیز در این رابطه دستگیر کنند.

پورامینایی تصریح کرد: متهمان که در رویارویی با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه انتسابی مبنی بر خرید این اموال از سارقان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





کشف یک تن سیم برق سرقتی و دستگیری ۳ متهم در کرمان

منبع:فــارس
? کشف یک تن سیم برق سرقتی و دستگیری ۳ متهم در کرمان