کشف یک تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های پلیس استان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۵۶ کیلو انواع مواد مخدرو دستگیری ۹ قاچاقچی در عملیات‌های ۴۸ ساعت گذشته پلیس استان خبر داد. فت فتو کرمان – سردار عبدالرضا ناظری گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان امداد شهرستان رابر از یک دستگاه […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۵۶ کیلو انواع مواد مخدرو دستگیری ۹ قاچاقچی در عملیات‌های ۴۸ ساعت گذشته پلیس استان خبر داد.

فت فتو کرمان – سردار عبدالرضا ناظری گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان امداد شهرستان رابر از یک دستگاه خودروی پراید عبوری از محور اصلی این شهرستان ۸۵ کیلو حشیش و ۵۷ کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان، ماموران انتظامی بخش “راین” نیز طی یک عملیات شبانه راننده یک دستگاه پژو عبوری از محور اصلی این بخش را در انتقال ۲۶۷ کیلو تریاک ناکام گذاشتند.

او گفت: در ادامه این عملیات‌ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی “مرصاد”هم در محور بم-کرمان از یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به صورت خلاف جهت در حرکت بود ۳۵۰ کیلو حشیش و ۱۱۲ کیلو تریاک کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان،  طی چند عملیات دیگر ماموران پلیس کهنوج برابر خبر دریافتی از پلیس استان البرز از یک دستگاه کامیون حامل بار خیار سبز، ۶۸ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم و ماموران پلیس رودبارجنوب هم در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو در محور رودبار–ایرانشهر ۸۲ کیلو تریاک کشف و ۳ متهم را دستگیر کردند.

سردار ناظری کشف ۱۵۴کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پارک شده در حیاط یک واحد مسکونی در کرمان که گزارش اولیه آن را پلیس استان البرز به ماموران پلیس مواد مخدر کرمان ارسال کرد و همچنین کشف ۵۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو پراید با دستگیری ۲ متهم از سوی پلیس کهنوج و همچنین کشف ۳۰ کیلو و۴۲۰گرم مرفین توسط ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ بم در محور بم – دهبکری را از عملیات‌های اطلاعاتی پلیس این مناطق برشمرد .

او گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۷۹۱ کیلو تریاک، ۴۳۵ کیلو حشیش و ۳۰ کیلو مرفین کشف، ۹ قاچاقچی دستگیر و ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

انتهای پیام/ح




کشف یک تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های پلیس استان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کشف یک تن انواع مواد مخدر در عملیات‌های پلیس استان