کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان در یک انبار و با شرایط نگهداری غیراستاندارد خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی باندهایی که اقدام به توزیع دارو خارج از شبکه  و دارو قاچاق می‌کنند، در دستور ناجا […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان در یک انبار و با شرایط نگهداری غیراستاندارد خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی باندهایی که اقدام به توزیع دارو خارج از شبکه  و دارو قاچاق می‌کنند، در دستور ناجا قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و سایر رده‌های انتظامی شناسایی باندهای قاچاق دارو در دستور کار قرار دارد و در همین رابطه یک انبار که محل نگهداری مقادیر زیادی دارو بود شناسایی شد.

ناظری تصریح کرد: این انبار با هماهنگی دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی مورد بازرسی قرار گرفت و نزدیک به ۳۲۵ قلم دارو شامل ۴۲۵ هزار عدد داروهای مختلف در آن کشف شد که ارزش ریالی اولیه این داروها ۳۰ میلیارد ریال است و در این رابطه دو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: محل نگهداری این داروها از نظر استاندارد نگهداری دارو مناسب نبود و در همان یخچالی که مواد غذایی نگهداری می‌شد، داروها هم نگهداری می‌شدند.

وی عنوان کرد: پرونده در زمینه توزیع خارج از شبکه دارو و نگهداری خارج از سامانه انبار داری و … در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

ناظری ابراز داشت: در این انبار  برخی مواد مخدر شبیه متادون که متادون نیست، نگهداری می‌شود و این شربت‌ها در حال بررسی هستند تا ببینیم مواد اولیه تولید و توزیع آن به چه صورت بوده است.

ناظری متذکر شد: این انبار در سامانه انبارهای وزارت صمت ثبت نشده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب





کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان

منبع:فــارس
? کشف محموله سنگین داروی احتکاری توسط پلیس کرمان