کشف شمش‌های طلای قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳ قطعه شمس طلای قاچاق و یک قطعه شمش آب شده دست‌ساز به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید در تشریح جزییات این خبر، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی سه […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳ قطعه شمس طلای قاچاق و یک قطعه شمش آب شده دست‌ساز به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید در تشریح جزییات این خبر، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی سه راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و در بازرسی از خودرو موفق شدند تعداد ۳ قطعه شمس طلا، یک قطعه شمش طلای آب شده و یک عدد سکه که به‌صورت قاچاق و بدون مجوز قانونی درون کانال‌های کولر اتوبوس به‌صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف کنند.

سردار فرشید تصریح کرد: برابر نظریه کارشناسان ارزش طلاهای مکشوفه بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه متهم ۲۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل طلای قاچاق از جنوب کشور به قصد تحویل در استان‌های همجوار استان معترف شد گفت: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و طلاهای مکشوفه برابر دستور قضایی تحویل بانک ملی شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





کشف شمش‌های طلای قاچاق در کرمان

منبع: فــارس
? کشف شمش‌های طلای قاچاق در کرمان