کشف دام قاچاق در رفسنجان

محموله دام قاچاق در رفسنجان به مقصد نرسید. به گزارش نذیر کرمان ،فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف یک دستگاه کامیون بنز حامل ۲۴ راس گاو قاچاق قبل از تخلیه آن ها در یکی از نقاط این شهرستان خبر داد.   سرهنگ نجفی گفت: ماموران پلیس آگاهی رفسنجان با همکاری ماموران اداره دامپزشکی یک دستگاه کامیون […]

محموله دام قاچاق در رفسنجان به مقصد نرسید.

به گزارش نذیر کرمان ،فرمانده انتظامی رفسنجان از توقیف یک دستگاه کامیون بنز حامل ۲۴ راس گاو قاچاق قبل از تخلیه آن ها در یکی از نقاط این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ نجفی گفت: ماموران پلیس آگاهی رفسنجان با همکاری ماموران اداره دامپزشکی یک دستگاه کامیون بنز که در حال تخلیه دام در یک واحد دامداری بود را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده ۲۴ راس گاو قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی کشف و در این زمینه یک متهم که این احشام فاقد مجوز دامپزشکی را از مرز پاکستان بارگیری کرده بود به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره اینکه ارزش این تعداد دام سنگین از سوی کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شد، گفت: ورود هر نوع دام بدون مجوز دامپزشکی تهدید کننده سلامت غذایی افراد جامعه است از اینرو خودروهای حامل دام قاچاق توقیف و به مراجع قانونی معرفی می شوند.




کشف دام قاچاق در رفسنجان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کشف دام قاچاق در رفسنجان