کشف حدود ۲ تن مواد مخدر از یک باند قاچاق در کرمان/ دادستان: برخورد قاطع خواهد بود

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بامداد روز گذشته محموله یک تن و ۹۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر که در یک انبار در شهر کرمان دپو شده بود، کشف و دو نفر از اعضای باند قاچاق دستگیر شدند. سردارعبدالرضا ناظری پیش از ظهر امروز ۱۹ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اقدامات اطلاعاتی پلیس […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بامداد روز گذشته محموله یک تن و ۹۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر که در یک انبار در شهر کرمان دپو شده بود، کشف و دو نفر از اعضای باند قاچاق دستگیر شدند.

سردارعبدالرضا ناظری پیش از ظهر امروز ۱۹ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، غرب تهران و استان اصفهان، یک باند قاچاق و ترانزیت مواد مخدر شناسائی شد که مواد را از مرزهای شرقی وارد کشور و پس از گذر از استان هایی مانند کرمان و یزد آن ها را به مرکز کشور انتقال می دادند.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و شناسائی این باند انجام شد و با هماهنگی دادستان مرکز استان کرمان، همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در بامداد روز گذشته(جمعه ۱۸ آذرماه جاری) طی یک اقدام عملیاتی غافلگیرانه دو نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

ناظری تصریح کرد: ابتدا مقداری از مواد مخدر در یک منزل در شهر کرمان کشف شد و در ادامه مابقی مواد که در یک انبار دپو شده و آماده جاسازی و انتقال به استان های دیگر بود، کشف شد که میزان مواد مکشوفه بیش از یک تن و ۹۵۰ کیلوگرم شامل تریاک و حشیش است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: مابقی اعضای این باند قاچاق مواد مخدر شناسائی شده و هماهنگی قضائی و اخذ نیابت برای دستگیری آنها در حال انجام است.وی به قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و نیروهای انتظامی استان اجازه تردد را به قاچاقچیان نخواهند داد و حتما با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیات شجاعانه و ایثارگرانه همکاران ما با افرادی که جان، آسایش و امنیت مردم را به هم می زنند، برخورد می کنند.

ناظری در پایان با بیان اینکه طی ۲۴ گذشته با احتساب محموله کشف شده در شهر کرمان، قریب به دو تن و ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کرمان کشف شده، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری همکارانم در فرماندهی انتظامی استان کرمان بیش از ۶۰ تن کشفیات انواع مواد مخدر را داشتند که رتبه دوم کشور را داریم.

به گزارش فت فتو، مهدی بخشی دادستان کرمان نیز در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: بخش اعظمی از مواد مخدری که قرار است به عمق کشور ارسال شود، با تلاش های شبانه روزی این عزیزان کشف و برخورد می شود.

وی افزود: دستگاه قضائی استان کرمان نیز مانند گذشته در اینگونه موارد همکاری لازم را با نیروی انتظامی دارد و درخصوص کشف محموله روز گذشته در شهر کرمان، پرونده تشکیل و دو نفر از متهمین دستگیر شدند و درصدد شناسائی سایر متهمین هستیم تا براساس مقررات با توجه به حجم مواد کشف شده برخورد متناسب انجام شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

انتهای پیام




کشف حدود ۲ تن مواد مخدر از یک باند قاچاق در کرمان/ دادستان: برخورد قاطع خواهد بود

منبع: ایـسنا
? کشف حدود ۲ تن مواد مخدر از یک باند قاچاق در کرمان/ دادستان: برخورد قاطع خواهد بود