کشف بیش از ۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای ۲۸ طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت از ابتدای سال تاکنون از کشف بالغ بر ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: مبارزه با قاچاق خرد و کلان فرآورده‌های نفتی و […]


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اجرای ۲۸ طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت از ابتدای سال تاکنون از کشف بالغ بر ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی قاچاق خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: مبارزه با قاچاق خرد و کلان فرآورده‌های نفتی و همچنین جلوگیری از تردد خودروهای سواری و وانت حامل محموله‌های غیرمجاز سوخت یکی از ماموریت‌های مهم مجموعه انتظامی استان کرمان است که به سبب موقعیت و وسعت استان با جدیت توسط رده‌های انتظامی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در همین رابطه از ابتدای سال جاری ۲۸ طرح سراسری مقابله با قاچاق سوخت اجرا و در مجموع بالغ بر ۵ میلیون و ۷۴۸ هزار لیتر انواع مواد سوختی قاچاق کشف،۵۴۴ خودروی سنگین، ۲۱۷۷ وانت و خودروی سواری حامل مواد سوختی توقیف و قریب به ۳ هزار فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این راستا ۱۱۰ باند سازمان یافته قاچاق سوخت نیز شناسایی و منهدم شده‌اند بیان کرد: بالغ بر ۱۸۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق از نوع سواری بوده‌اند که قطعا تردد آن‌ها برای سرنشینان و سایر خودروها بسیار حادثه‌ساز است از اینرو این طرح‌ها با جدیت و بر اساس اقدامات اطلاعاتی دنبال می‌شوند تا از تاراج این بخش از ثروت‌های ملی و همچنین از وقوع حوادث مرگبار جاده‌ای جلوگیری شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





کشف بیش از ۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس کرمان

منبع: فــارس
? کشف بیش از ۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس کرمان