کشف بیش از ۱۰۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح پلیس کرمان

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با کشف ۱۰۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد. به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری گفت: مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس […]

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با کشف ۱۰۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری گفت: مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس گنجانده شده و این مهم با جدیت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان و دیگر رده‌های انتظامی قرار دارد.

وی افزود: در این خصوص با برنامه ریزی‌های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز در سطح استان اجرا و طی این طرح انواع فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر اقلام خوراکی و مصرفی کشف و در این رابطه ۹۰ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق را بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این طرح بیش از ۷۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین مورد استفاده در حمل کالاهای قاچاق توقیف و متهمان نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار ناظری در پایان با اشاره به تداوم این طرح‌ها در سطح استان گفت: باید بدانیم میزان خسارات مادی و معنوی به عرصه تولیدات داخلی و زمینه‌های اشتغال فرزندان خود ما از عدد و رقم بسیار درشت ارزش ریالی این اقلام کشف شده این طرح بسیار بزرگ‌تر خواهد بود از این رو لازم است همه در زمینه مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از فعالیت‌های غیرمجاز اقتصادی ایفای نقش کنیم.

کد خبر ۵۵۶۹۹۵۰




کشف بیش از ۱۰۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح پلیس کرمان

منبع: مــهر
? کشف بیش از ۱۰۶ میلیارد کالای قاچاق در طرح پلیس کرمان