کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی ۳ عملیات پلیسی در استان کرمان خبر داد. سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب، هنگام گشت زنی شبانه در محدوده روستای حرمه، یک دستگاه پژو پارس عبوری از جاده‌های خاکی را متوقف و […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک طی ۳ عملیات پلیسی در استان کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب، هنگام گشت زنی شبانه در محدوده روستای حرمه، یک دستگاه پژو پارس عبوری از جاده‌های خاکی را متوقف و در بازرسی از این خودرو، ۴۰۳ کیلو تریاک کشف کردند.

 به گفته او، مأموران در ادامه یک دستگاه خودروی پراید که راه پاک کن این خودرو بود نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

این مقام ارشد پلیس استان می‌گوید: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت نیز با ردزنی و توقیف یک دستگاه وانت سایپا در محور جیرفت ـ دلفارد، ۳۶۵ کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

به گفته سردار ناظری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه هم، گزارشی از پلیس استان البرز مبنی بر دپوی یک محموله سنگین تریاک در باغی در محدوده روستای دهسرد دریافت و بلافاصله این مورد را پیگیری کردند.

او گفت: در ادامه ماموران ضمن ارتباط مستمر با پلیس استان البرز و با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی دهسرد، مکان دپوی مواد مخدر واقع در یک باغ را شناسایی و با جست و جوی چندین ساعته در این باغ موفق شدند، چندین بسته بزرگ تریاک پنهان شده زیر خاک و لا به لای بوته‌ها را کشف کنند که در این رابطه نگهبان این محموله‌ها و در ادامه نیز با اقدامات بعدی ماموران، ۴ متهم مرتبط با این محموله در نقاط مختلف دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز از آنان توقیف و در مجموع ۲۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این باغ کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان، در مجموع طی این ۳ عملیات ، یک تن و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف، ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۷ متهم دستگیر شد.

فت فتو کرمان کرمان




کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان