کشف انبار احتکار لوازم خودرو در کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۵ هزار قطعه لوازم خودرو به ارزش ۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری۱۱ شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ مهدی پور امینائی  بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری۱۱ شهرکرمان در پی اقدامات […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۵ هزار قطعه لوازم خودرو به ارزش ۸ میلیارد ریال در عملیات ماموران کلانتری۱۱ شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ مهدی پور امینائی  بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران کلانتری۱۱ شهرکرمان در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار لوازم یدکی در یک انبار در حاشیه شهر کرمان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر، ۵هزار قطعه خودرو و ۷ دستگاه موتور کامل خودرو مربوط به خودروهای زانتیا، پژو۴۰۵ و پژو ۲۰۶ را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ارزش کالای احتکاری از سوی کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است،خاطر نشان کرد:در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، هشدار داد و گفت: ماموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد و این افراد را تحویل قانون می دهند.

انتهای پیام




کشف انبار احتکار لوازم خودرو در کرمان

منبع: ایـسنا
? کشف انبار احتکار لوازم خودرو در کرمان