کشف اجزاء بدن یک راس حیوان وحشی در بافت

با کمک نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بافت بازرسی از منزل یک متخلف انجام و گوشت حیوان شکار شده کشف شد. به گزارش فت فتو از کرمان، حسن موسی پور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بافت گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر انجام شکار غیرمجاز توسط یک نفر شکارچی غیرمجاز در شهرستان بافت، مامورین یگان […]

با کمک نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بافت بازرسی از منزل یک متخلف انجام و گوشت حیوان شکار شده کشف شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، حسن موسی پور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بافت گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر انجام شکار غیرمجاز توسط یک نفر شکارچی غیرمجاز در شهرستان بافت، مامورین یگان حفاظت محیط زیست با اخذ دستور قضایی و همراهی نیروی انتظامی با رعایت تمامی موازین شرعی، عرفی و قانونی وارد منزل متهم شده و به تفتیش خانه پرداختند.

او اظهار داشت: در جریان این بازرسی اجزاء یک راس حیوان وحشی شکار شده، لاشه سه قطعه تیهو، یک دستگاه دوربین چشمی و هشت عدد فشنگ چهارپاره کشف و ضبط و متخلف پس از تشکیل پرونده به جرم شکار غیرمجاز به مرجع قضایی معرفی شد.

موسی پور عنوان کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون شکار و صید، شکار هر گونه جانور وحشی بدون پروانه ممنوع بوده و نتیجه آن حبس و جزای نقدی است.

دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در سیرجان

سه نفر متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان سیرجان دستگیر شدند.

علی اکبر رسولیان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان گفت: در پی گشت و کنترل‌های شبانه روزی و پایش زیستگاه‌های حیات وحش، دو گروه متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز کرده بودند، دستگیر شدند‌.

او افزود: از دو نفر از متخلفین دو اسلحه ساچمه زنی دولول و لاشه دو قطعه تیهو و از متخلف دیگر یک قبضه اسلحه بادی غیر مجاز کشف و ضبط شد و پرونده تخلف این افراد تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/س




کشف اجزاء بدن یک راس حیوان وحشی در بافت

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کشف اجزاء بدن یک راس حیوان وحشی در بافت