کریم انصاری‌فرد به لیست اومونیا رسید

به گزارش گروه ورزش فت فتو، تیم فوتبال اومونیا که اخیرا کریم انصاری‌فرد را به خدمت گرفته، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ یک قبرس، در ورزشگاه نئو جی‌اس‌پی نیکوزیا به مصاف تیم یک‌امتیازی آ. ا. ک لارناکا می‌رود. کریم انصاری‌فرد که طی دو فصل اخیر در سوپر […]

به گزارش گروه ورزش فت فتو، تیم فوتبال اومونیا که اخیرا کریم انصاری‌فرد را به خدمت گرفته، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ یک قبرس، در ورزشگاه نئو جی‌اس‌پی نیکوزیا به مصاف تیم یک‌امتیازی آ. ا. ک لارناکا می‌رود.

کریم انصاری‌فرد که طی دو فصل اخیر در سوپر لیگ یونان بازی کرده بود، پس از جدایی از باشگاه آ. ا. ک آتن در روز‌های پایانی نقل و انتقالات تابستانی راهی اومونیا قبرس شد و امشب هم در فهرست این تیم برابر لارناکا قرار گرفته است.

این مهاجم ایرانی طی دو فصل گذشته ۶۳ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده بود که در این مدت ۱۷ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد و امیدوار است با پیوستن به اومونیا روند خوبی طی کند و نمایش درخشانی برای بازگشت به تیم ملی داشته باشد.

تیم فوتبال اومونیا در هفته اول لیگ یک قبرس شکست خورده بود و امیدوار است در مسابقه خانگی امشب مقابل لارناکا به برتری دست پیدا کند.

انتهای پیام/




کریم انصاری‌فرد به لیست اومونیا رسید

منبع:آنـــا
? کریم انصاری‌فرد به لیست اومونیا رسید