کریمی خطاب به خبرنگاران: اگر حرفم را قبول دارید صلوات بفرستید!

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان نباید در خصوص صحنه گل تیم نفت اظهارنظر کند.  به گزارش فت فتو، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: به نظر من بازی خوب بود و قبول کنیم در […]

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان نباید در خصوص صحنه گل تیم نفت اظهارنظر کند. 

به گزارش فت فتو، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: به نظر من بازی خوب بود و قبول کنیم در کنار دو گلی که در این دیدار ردوبدل شد دو تیم موقعیت های بهتری حتی از گل های زده شان داشتند.

وی با بیان اینکه گل بچه گانه خوردیم، افزود: بازیکنژمان در آن صحنه تجربه نداشت اما در ادامه تلاش کردیم و گل زدیم. حتی می توانستیم گل های بعدی را هم بزنیم اما در کل برای دو جلسه تمرین نباید بیش از این از بازیکنان انتظار داشت. به نظر من آنچه در این مدت کار کردیم بازیکنانمان در زمین ارائه دادند. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قبول کنیم تیم مس با شخصیت بود و پارسال جزو تیم های مطرح لیگ بود و یقه خیلی تیم ها را گرفت و طی یکی، دو سال گذشته در نیمه بالایی جدول بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما که کمی در خانه دچار مشکل شده بود خدا را شکر امشب توانستیم جبران کنیم و اگر شانس داشتیم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی تماشاگران و مردم ما را ببخشند. این نتیجه ماحصل تمرینات دو جلسه ای مان بود ولی لیدرها بعد از بازی اظهار رضایت می کردند و انشاءالله مورد قبول اصحاب رسانه نیز باشد.

کریمی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه ربیعی سرمربی مس رفسنجان عنوان کرده است گل صنعت نفت آفساید بوده است، گفت: اگر در آن محوطه ۱۸ قدم بود او می توانست صحنه را ببیند اما اصلاً محمد ربیعی نباید اظهارنظر کند. من فیلم بازی را ندیدیم ولی یک پنالتی به سود ما در نیمه اول گرفته نشد و اگر شما خبرنگاران تأیید می کنید، صلوات بفرستید. ضمن اینکه آن بازیکن مس هم باید اخراج می شد و اگر باز هم قبول داریم، صلوات بفرستید. در هر صورت محمد ربیعی این چه حرفی است که می زند آنها امتیاز را گرفتند و در رفتند و کافی بود دو سه هفته دیگر با ما بازی می کردند. 

وی درباره سالروز پنجاه سالگی باشگاه صنعت نفت آبادان نیز عنوان کرد: این موضوع حاصل نیم قرن سابقه و نیم قرن تلاش است و یک حسنی که آبادان نسبت به شهرهای دیگر دارد این است که  مردم و هوادارانش فوتبال را می فهمند. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: موقعیتی که تیم مس به گل تبدیل کرد برای آنها نبود و بازیکن ما بچگی کرد ولی تیم ما گل خوبی زد و شکل گل داشت اما یکسری اشکالات هم داریم که برطرف می کنیم. ضمن اینکه ما از نتیجه راضی بودیم ولی مس باید از این نتیجه خیلی راضی باشد. 

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می رسید بعد از بیرون آوردن طالب ریکانی بازی نفت سرعت بیشتری گرفت، عنوان کرد: طالب را بازی دادیم تا ترس او بریزد. او بازیکن تأثیرگذاری است و همین که توانست ۶۰ دقیقه بازی کند، خدا را شکر کردیم. ریکانی را باید دو بازی دیگر ببینید و مثل سال گذشته می شود. او مهره خوبی است و کم کم باید او را وارد بازی می کردیم و امشب خوب هم بود و انشاءالله بازی های بعد جبران می کند. به هر حال با توجه به اینکه شش هفته تمرین نداشت، خوب بازی کرد. 

کریمی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما آماده سازی اولیه تیم نفت در بخش بدنسازی و تاکتیکی به چه صورت بوده است؟ گفت: بدنسازی بد نیست اگرچه باید خیلی قوی تر از این باشد اما طرح و تاکتیک تیم، آنچه که من می خواهم نیست. فوتبالی که من از بازیکنان می خواهم باید صنعتی تر از قبل باشد. انشاءالله بهتر هم می شویم. البته روی تعدادی از بازیکنان حساب می کردیم که آنچه می خواستیم نشد. 

وی تأکید کرد: تیم ما نیازمند زمان است تا ببینیم چه کسی مرد مسابقه و مرد تمرین و چه کسی تعصب و غیرت دارد. اما از بازی راضی بودیم. ضمن اینکه با بررسی های که امشب در این نشست داشتیم نتیجه ۳ بر یک به سود صنعت نفت آبادان شد. 

انتهای پیام




کریمی خطاب به خبرنگاران: اگر حرفم را قبول دارید صلوات بفرستید!

منبع: ایـسنا
? کریمی خطاب به خبرنگاران: اگر حرفم را قبول دارید صلوات بفرستید!