کرمان پیشتاز در جشنواره کشوری عصر جدید «یاددهی-یادگیری»

کرمان-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از پیشتازی آموزش و پرورش استان در تحقق برنامه های جشنواره کشوری عصر جدید «یاددهی-یادگیری» خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، طاهره زحمتکش با بیان اینکه ترویج گفتمان آموزشی و تبادل تجربیات آموزگاران […]

کرمان-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از پیشتازی آموزش و پرورش استان در تحقق برنامه های جشنواره کشوری عصر جدید «یاددهی-یادگیری» خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، طاهره زحمتکش با بیان اینکه ترویج گفتمان آموزشی و تبادل تجربیات آموزگاران دوره ابتدایی مهمترین رویکرد جشنواره عصر جدید یاددهی-یادگیری است، گفت: از سوی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، استان کرمان جزو استان‌های پیشگام و پیشتاز در این جشنواره به لحاظ آمار شرکت کنندگان، تحقق برنامه‌ها و پیشبرد گفتمان آموزشی و جریان هم اندیشی معلمان اعلام شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان، افزود: این جشنواره از تاریخ ۲۳ خرداد لغایت ۷ تیر ۱۴۰۲ اجرا و داوری آثار در دو بخش مجازی و حضوری انجام می‌شود که در نهایت ۸ نفر برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

بر پایه این گزارش، آموزش و پرورش استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان و مرکزی بعد از کرمان به ترتیب سایر استان‌های پیشتاز در جشنواره عصر جدید یاددهی-یادگیری اعلام شده اند.

کد خبر ۵۸۱۴۵۸۸




کرمان پیشتاز در جشنواره کشوری عصر جدید «یاددهی-یادگیری»

منبع: مــهر
? کرمان پیشتاز در جشنواره کشوری عصر جدید «یاددهی-یادگیری»