کرمان میزبان ورزشکارانی با ۱۰ ملیّت متفاوت است

دبیر مسابقات جام بین‌المللی سردار قلعه‌کریمان گفت: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از ۱۰ ملیت حضور دارند و در مسابقه قلعه‌قوس به رقابت می‌پردازند. وحید محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان عنوان کرد: امروز اولین دوره مسابقات بین‌المللی قلعه‌قوس که بازی محبوب سرداردل‌ها بوده با نام جام سردار قلعه‌کریمان در شهر […]

دبیر مسابقات جام بین‌المللی سردار قلعه‌کریمان گفت: در این رقابت‌ها ورزشکارانی از ۱۰ ملیت حضور دارند و در مسابقه قلعه‌قوس به رقابت می‌پردازند.

وحید محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان عنوان کرد: امروز اولین دوره مسابقات بین‌المللی قلعه‌قوس که بازی محبوب سرداردل‌ها بوده با نام جام سردار قلعه‌کریمان در شهر کرمان آغاز به‌کار کرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری این سری از مسابقات برعهده استان کرمان است، گفت: هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی استان کرمان، هیئت‌های ورزشی روستایی و عشایری، در حال انجام خدمت و برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مسابقات هستند.

دبیر مسابقات جام بین‌المللی سردار قلعه‌کریمان ادامه داد: این مسابقات طی دو روز  و با حضور  ورزشکارانی با۱۰ ملیت متفاوت در استان کرمان برگزار می‌شود که  حضور این ملیت‌ها از نکات مثبت این مسابقات محسوب می‌شود.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: سوم دی‌ماه آیین اختتامیه و اهداءجوایز این دوره از مسابقات انجام می‌شود و بعد از آن برنامه‌های فرهنگی را در این راستا آغاز خواهیم کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی




کرمان میزبان ورزشکارانی با ۱۰ ملیّت متفاوت است

منبع:آرمـان
? کرمان میزبان ورزشکارانی با ۱۰ ملیّت متفاوت است