کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری کرمان رونمایی شد

کرمان – فت فتو – کتاب فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان در حاشیه همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری این استان با حضور مسئولان ملی و استانی رونمایی و نمایشگاه معرفی طرح‌های سرمایه گذاری استان افتتتاح شد. به گزارش خبرنگار فت فتو، این کتاب شامل پیش مطالعه و معرفی ۲۰۰ پروژه سرمایه گذاری و […]

کرمان – فت فتو – کتاب فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان در حاشیه همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری این استان با حضور مسئولان ملی و استانی رونمایی و نمایشگاه معرفی طرح‌های سرمایه گذاری استان افتتتاح شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، این کتاب شامل پیش مطالعه و معرفی ۲۰۰ پروژه سرمایه گذاری و اقتصادی استان کرمان است که توسط جمعی از فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان جمع آوری شده است.

این کتاب در واقع حاصل کار مطالعاتی دقیق و عمیق با هدف کمک به پیشرفت سرمایه گذاری و توسعه متوازن در استان کرمان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس مرکز تحقیقات راه و مسکن، دستیار ویژه معاونت علمی ریاست جمهوری معاون اقتصادی استاندار کرمان، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و سایر مسئولان عصر روز چهارشنبه از این کتاب رونمایی کردند.

همچنین نمایشگاه سرمایه گذاری استان، با حضور ۱۰ شرکت پیشرو در این حوزه در حاشیه همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان افتتاح شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با بیان اینکه ۱۰ شرکت سرمایه گذاری استان کرمان به عنوان نمونه در این نمایشگاه معرفی شدند گفت: اتاق بازرگانی کرمان ضمن معرفی ۳۰ مگا پروژه در این نمایشگاه، کتابی را رونمایی کرد.

سیدمهدی طبیب زاده افزود: براین اساس ۲۰۰ پروژه با توجیه اقتصادی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: اینجا برای سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار اصلاح فرایندها و ایجاد پلتفرم های لازم برای تسهیل در امور سرمایه گذاری اقداماتی انجام شده است.

طبیب زاده ادامه داد: همه کمک کنند تا فضای استان به سمت سرمایه گذاری هدایت شود، فضای کسب و کار و آینده وضعیت اقتصادی استان بهبود یابد و در واقع باید همراهی، هماهنگی و همدلی برای توسعه متوازن استان شکل گیرد.




کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری کرمان رونمایی شد

منبع: ایرنـا
? کتاب فرصت‌های سرمایه گذاری کرمان رونمایی شد