کاهش دما، بارندگی و وزش باد شدید، پدیده‌های غالب جوی استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان بارندگی داریم که بیشترین بارندگی‌ها در روز سه‌شنبه و در مناطق غرب و جنوب‌غرب استان خواهد بود. میترا یاوری در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: وضعیت آسمان استان، امروز […]

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طبق نقشه‌های هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان بارندگی داریم که بیشترین بارندگی‌ها در روز سه‌شنبه و در مناطق غرب و جنوب‌غرب استان خواهد بود.

میترا یاوری در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: وضعیت آسمان استان، امروز ۲۸ آبان‌ماه صاف تا کمی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: طبق نقشه‌های هواشناسی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان بارندگی داریم که بیشتر شدن بارندگی‌ها در روز سه‌شنبه و در مناطق غرب و جنوب‌غرب استان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در ادامه گفت: از روز دوشنبه(فردا) تا روز پنجشنبه حدود سه تا پنج درجه سانتیگراد دمای هوای استان کاهش می‌یابد.

وی اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ( ۲۹ و ۳۰ آبان) مخصوصا در روز سه‌شنبه وزش باد شدید در استان داریم به طوری‌که هشدار زرد صادر خواهد شد و این پدیده بیشتر در مناطق غرب، جنوب‌غرب و شمال استان خواهد بود.

انتهای پیام




کاهش دما، بارندگی و وزش باد شدید، پدیده‌های غالب جوی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? کاهش دما، بارندگی و وزش باد شدید، پدیده‌های غالب جوی استان کرمان