کاشت ۲۰ هکتار اصله نهال در کرمان آغاز شد

شهردار کرمان گفت: امروز کاشت ۲۰ هکتار درخت را در کرمان آغاز کردیم تا به پویش کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور بپیوندیم.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شعرباف‌تبریزی، پیش از ظهر امروز در آیین آغاز کاشت ۲۰ هکتار درخت که در دامنه کوه‌های صاحب‌الزمان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر […]


شهردار کرمان گفت: امروز کاشت ۲۰ هکتار درخت را در کرمان آغاز کردیم تا به پویش کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور بپیوندیم.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شعرباف‌تبریزی، پیش از ظهر امروز در آیین آغاز کاشت ۲۰ هکتار درخت که در دامنه کوه‌های صاحب‌الزمان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور طرح کاشت ۱ میلیارد درخت کلید خورده و ما هم اعلام آمادگی می‌کنیم که به کمک مردم و پویش‌های اجتماعی بتوانیم در این راستا نقشی داشته باشیم.

شهردار کرمان ادامه داد: در غرب شهر کرمان با کمبود سرانه فضای سبز مواجه هستیم که امیدوارم با کمک مردم و منابع‌طبیعی این مشکل مرتفع شود.

ایرانمنش معاون خدمات شهری شهرداری کرمان نیز در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری دغدغه فضای سبز دارد، گفت: درختان مثمری مانند بادام کوهی و بنه کاشته خواهد شد که قطعا اثر گذاری این درختان بسیار زیاد خواهد بود.

پایان پیام/۸۰۰۶۶/ش





کاشت ۲۰ هکتار اصله نهال در کرمان آغاز شد

منبع: فــارس
? کاشت ۲۰ هکتار اصله نهال در کرمان آغاز شد