کاشت گیاهان دارویی در پارک‌های سطح شهر کرمان

علیزاده گفت: گیاهان دارویی در پارک مادر، بوستان‌های آفتاب و آلاله و پردیسان قائم (عج) به‌عنوان پارک‌های هدف کاشته می شوند. یدالله علیزاده گفت: یکی از ایده‌های مهم و قابل استفاده در فضای سبز شهری، کاشت گیاهان دارویی است که علاوه بر کاهش آلودگی زیست‌محیطی و ایجاد منظر زیبا برای شهر، درآمدزایی هم برای شهرداری […]

علیزاده گفت: گیاهان دارویی در پارک مادر، بوستان‌های آفتاب و آلاله و پردیسان قائم (عج) به‌عنوان پارک‌های هدف کاشته می شوند.

یدالله علیزاده گفت: یکی از ایده‌های مهم و قابل استفاده در فضای سبز شهری، کاشت گیاهان دارویی است که علاوه بر کاهش آلودگی زیست‌محیطی و ایجاد منظر زیبا برای شهر، درآمدزایی هم برای شهرداری خواهد داشت.

او می گوید: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، علاوه بر کاشت انواع گیاهان زینتی، اقدام به کاشت گونه‌هایی از گیاهان دارویی در پارک مادر، بوستان بانوان آفتاب، پردیسان قائم (عج) و بوستان آلاله به‌عنوان پارک‌های هدف کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان در دوره های گذشته نیز در زمینه کاشت انواع گیاهان دارویی، از جمله: بومادران، زرشک، رزماری و لاوان، گام‌های موثری برداشته شده است و اکنون نیز در صدد افزایش تولید گونه‌های گیاهی از قبیل: نسترن معطر، رازیانه و گل‌گاوزبان هستیم.

او می گوید: این گیاهان دارویی، متناسب با اقلیم شهر کرمان انتخاب شده‌اند.

فت فتو کرمان کرمان




کاشت گیاهان دارویی در پارک‌های سطح شهر کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کاشت گیاهان دارویی در پارک‌های سطح شهر کرمان