کار گروه‌های جهادی تخصصی شود

سرار معروفی گفت: کار گروه‌های جهادی را باید تخصصی کرد تا ابزار برای اقدامات آن فراهم می‌شود. نشست صمیمی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با نمایندگان مجمع جهادگران استان کرمان امروز در مهمانسرای سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد. سردار معروفی در این نشست گفت: این کاری که شما دارید انجام می‌دهید، بزرگ‌ترین باقیات صالحات […]

سرار معروفی گفت: کار گروه‌های جهادی را باید تخصصی کرد تا ابزار برای اقدامات آن فراهم می‌شود.

نشست صمیمی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با نمایندگان مجمع جهادگران استان کرمان امروز در مهمانسرای سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

سردار معروفی در این نشست گفت: این کاری که شما دارید انجام می‌دهید، بزرگ‌ترین باقیات صالحات است و با هیچ مقیاس مادی قابل مقایسه نیست؛ زیرا امید جنود خدا است و شما امید در جامعه را می‌دمید و کسی که امیدوار می‌شود، بیشتر به سمت بندگی خدا می‌رود و ثوابش به سمت شما می‌رود.

او می‌گوید: بسته‌های معیشتی، آبرسانی، احداث سیل بند‌ها همه این‌ها و … ایجاد امید است.

به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در کار مومنانه جهادی ما باید اول خود را بسازیم و بعد مردم را بسازیم و اگر خود را ساختیم، آن موقع حاج قاسم سلیمانی تولید می‌شود و اندیشه شهید سلیمانی برای زن و مرد به وجود می‌آید.

او گفت: کار‌های جهادی باید تبدیل به کارگاه‌های قرارگاهی شود و اگر مجامع تبدیل به قرارگاه نشود، نتیجه نمی‌گیرد و نگاه ما در خدمات ما انسانیت، دین و امید ایجاد کردن در جامعه است و به این نگاه نکنیم فرد چه دین یا چه گرایش سیاسی دارد.

سردار معروفی می‌گوید: ما در سیل شرق وارد عمل شدیم و باید این را درنظر گرفت بحران‌ها را محلی‌ها می‌شکنند .

او گفت: در قرارگاه باید بتوان مطالبه کرد و قرارگاه محل مطالبه گری است و همه باید کار کنند و باید بقیه را بیاریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار در گروه‌های جهادی را باید تخصصی کرد و اگر کار‌ها را تخصصی کرد، ابزار برای فعالیت‌ها فراهم می‌شود.

او می‌گوید: شاخص‌های فقر ما در جنوب استان کرمان از سیستان و بلوچستان بدتر است که باید ورود کرد و نگاه شرق و جنوب استان را باید عوض کرد.

به گفته سردار معروفی توازن در خدمات دهی را باید در همه مناطق استان کرمان دید.

او به راه اندازی صندوق‌های اشتغال زا و عملی کردن شعار سال پرداخت و گفت: کار گروه جهادی را باید واقعی کرد و واقعی دید و دنبال آمار و ارقام نباشیم و ۳ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی باید واقعی و پای کار باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فعالیت و کار گروه‌های جهادی باید واقعی، علمی و هوشمندانه باشد و باید از همه ظرفیت‌های مختلف و افراد با سیاست‌های مختلف استفاده کنیم، در این نشست نمایندگان محمع جهادگران استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

فت فتو کرمان کرمان




کار گروه‌های جهادی تخصصی شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کار گروه‌های جهادی تخصصی شود