کارگاه آموزشی آشنایی با تهدیدات فضای مجازی در عنبرآباد برگزار شد

کرمان- کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی و راه های پیشگیری از آن، توسط بهزیستی شهرستان عنبرآباد برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، عباس سرحدی مسؤول بهزیستی شهرستان عنبرآباد صبح دوشنبه درخصوص برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و راه‌های پیشگیری از آن، بیان کرد: ضرورت برگزاری […]

کرمان- کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی و راه های پیشگیری از آن، توسط بهزیستی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، عباس سرحدی مسؤول بهزیستی شهرستان عنبرآباد صبح دوشنبه درخصوص برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و راه‌های پیشگیری از آن، بیان کرد: ضرورت برگزاری این کارگاه آموزشی جهت آگاه سازی و آشنایی با تهدیدات فضای مجازی احساس شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با تدریس سروان بیدشکی رئیس پلیس فتا شهرستان همراه بود.

مسؤول بهزیستی عنبر آباد یادآور شد: در این کارگاه استفاده صحیح از تلفن همراه در بستر اینترنت با هدف آگاهی بخشی کارکنان با جرایم رایانه‌ای، آموزش داده شد.

سرحدی افزود: رئیس پلیس فتا شهرستان عنبرآباد در این کارگاه کارکنان را با مواردی از جرایم رایانه‌ای آشنا کرد که گاهی در اثر یک اشتباه ساده محرز می‌شود و در پی آن مشکلاتی برای شخص یا خانواده و اطرافیان بوجود می‌آورد.

کد خبر ۵۹۶۹۴۸۷




کارگاه آموزشی آشنایی با تهدیدات فضای مجازی در عنبرآباد برگزار شد

منبع: مــهر
? کارگاه آموزشی آشنایی با تهدیدات فضای مجازی در عنبرآباد برگزار شد