چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان آغاز بکار کرد

کرمان – فت فتو – چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۲۰ تیم تولید محتوا در شهر سرچشمه آغاز بکار کرد. به گزارش خبرنگار فت فتو، چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان از امروز به مدت سه روز در محل سالن سینمای آزادی شهر سرچشمه […]

کرمان – فت فتو – چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۲۰ تیم تولید محتوا در شهر سرچشمه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان از امروز به مدت سه روز در محل سالن سینمای آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار می شود.

دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور در آیین افتتاح این رویداد گفت: رقابت ۷۹۱ تیم در قالب چهار هزار نفر در سراسر کشور از امروز آغاز می شود و بدون استراحت و ۴۸ ساعت در حوزه های بازی های ویژه تلفن همراه، انیمیشن و موشن گرافی به رقابت می پردازند و منتخبان به مرحله فینال کشوری که یک ماه آینده برگزار خواهد شد راه پیدا کرده و رقابت می کنند.

مهدی جعفری ادامه داد: کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده و تیم هایی که در بخش بازی های تلفن همراه موفق به کسب رتبه برتر می شوند برای تجاری سازی شده محصولاتشان مورد حمایت قرار می گیرند تا کسب و کار جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۳۰ درصد جوایز ملی را هر سال تیم های تولید محتوای استان کرمان به خود اختصاص می دهند که امیدواریم امسال هم این جوانان جوایز ملی را به دست بیاورند.

دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور تاکید کرد: زبان ارتباط با مخاطب تولید محتوای دیجیتال و انیمیشن است که امیدواریم مسئولان از این بستر استفاده کنند.

هدف جنگ سایبری دشمن علیه ایران دفاع از حقوق بانوان نیست 

مسئول سازمان فضای بسیج استان کرمان نیز گفت: جنگ سایبری که دشمن علیه ایران آغاز کرده با هدف تکه تکه کردن ایران است نه دفاع از حقوق زنان زیرا عربستان که منشا آغاز این جنگ است خود به زنان کشورش بها نمی دهد.

سرهنگ حسین باقری افزود: حفظ خون شهدا و خون شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی با تولید محتوا در بستر فضای مجازی ممکن است تا بتوان با التهابات ایجاد شده توسط دشمن مقابله کرد، با استوری های بحق آرشام ها و محمدرضاهایی که در جنگ رسانه ای شهید می شوند می توان دشمن را ناامید کرد.

وی با اشاره به اینکه در رقابت های استانی تولید محتوا در سرچشمه رفسنجان پنج تیم در حوزه نرم افزار، چهار تیم در حوزه بازی های تلفن همراه و ۱۱ تیم هم در بخش انیمیشن شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از سه رشته ۲ سکوی قهرمانی نرم افزار و انیمیشن متعلق به جوانان تولید محتوای استان کرمان شد.

امام جمعه رفسنجان: دشمن بی نقاب به میدان آمده است

امام جمعه رفسنجان نیز گفت: دشمنان اسلام بی نقاب و بی پرده به میدان آمدند تا انقلاب اسلامی را به زمین بزنند و در فضای مجازی این رزمگاه و میدان نبرد از تمام تلاش خود استفاده می کنند و لشکرهای سایبری دارند که تولید محتوای دروغ و کذب می کنند.

حجت الاسلام اصغر عسگری افزود: تولیدکنندگان محتوا که در جنگ سایبری هستند این انرژی پیشران و همراهی ویژه را با خود داشته باشند و با تمام توان و استفاده از علم و استعدادهای فراگیر در این عرصه و میدان ورود کرده تا پیروز شویم.

شهر سرچشمه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.




چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان آغاز بکار کرد

منبع: ایرنـا
? چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرمان آغاز بکار کرد