چرخه تولید فولاد در جنوب کرمان تکمیل می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از آمادگی یکی از شرکت‌های بزرگ معدنی کشور برای سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، مسلم مروجی‌فرد صبح امروز با بیان اینکه وجود معادن متعدد سنگ آهن در جنوب استان لزوم احداث کارخانه‌های مختلف در این منطقه را ضروری کرده است، اظهار […]


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از آمادگی یکی از شرکت‌های بزرگ معدنی کشور برای سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، مسلم مروجی‌فرد صبح امروز با بیان اینکه وجود معادن متعدد سنگ آهن در جنوب استان لزوم احداث کارخانه‌های مختلف در این منطقه را ضروری کرده است، اظهار داشت: در جلسه با مدیران یکی از شرکت‌های بزرگ معدنی که در مزایده معادن جنوب کرمان برنده شده است، با هدف افزایش ارزش افزوده در منطقه از طریق سرمایه‌گذاری بیشتر و احداث کارخانه؛ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه تشریح شد.

مدیرکل صمت جنوب کرمان افزود: با حضور این شرکت توانمند در منطقه و پس از بازدید از معادن سنگ آهن ساردوئیه، مقرر شد این شرکت پس از واگذاری زمین، اقدام به احداث کارخانه‌های کنسانتره و‌ گندله و در مرحله بعد احداث کارخانه تولید فولاد کند.

 وی با بیان این که در حال حاضر اولین کارخانه کنسانتره آهن جنوب کرمان در ساردوئیه آماده افتتاح است، گفت: با احداث کارخانه‌ها توسط این شرکت چرخه فولاد در جنوب تکمیل خواهد شد.

پایان پیام/ ۸۰۰۶۷/ب





چرخه تولید فولاد در جنوب کرمان تکمیل می‌شود

منبع: فــارس
? چرخه تولید فولاد در جنوب کرمان تکمیل می‌شود