چایخانه حضرت رضا (ع) در رفسنجان احداث می شود

به مناسبت آغاز دهه ولایت به همت شهرداری ، شورای اسلامی و هیات خدام رضوی شهرستان رفسنجان کلنگ اولین چایخانه حضرت در شهررفسنجان زده شد. رضا اسماعیلی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان رفسنجان و حومه می‌گوید: این چایخانه پس از احداث در سه شنبه‌های مهدوی، چهارشنبه‌های امام رضایی، جمعه‌های مهدوی و تمام مناسبت‌ها و […]

به مناسبت آغاز دهه ولایت به همت شهرداری ، شورای اسلامی و هیات خدام رضوی شهرستان رفسنجان کلنگ اولین چایخانه حضرت در شهررفسنجان زده شد.

رضا اسماعیلی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان رفسنجان و حومه می‌گوید: این چایخانه پس از احداث در سه شنبه‌های مهدوی، چهارشنبه‌های امام رضایی، جمعه‌های مهدوی و تمام مناسبت‌ها و جشن‌های مذهبی به همت خادمیاران رضوی بین محبین اهل بیت رسول‌الله (ص) به نیت سلامتی و فرج آقا امام زمان علیه السلام چای تبرکی و بسته‌های تبرکی حرم مطهر رضوی توزیع می‌کند.

به گفته مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان رفسنجان، با همکاری مدیر دانشگاه ولیعصر (عج) و شهرداران شهر‌های جوادیه و الهیه، بهرمان و صفائیه ان شاالله در آینده نزدیک کلنگ ۴ چایخانه حضرت رضا علیه السلام در دانشگاه و شهر‌های حومه زده خواهد شد و در همه مناسبت‌ها خادمیاران رضوی با همکاری همه مسؤلین به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

اسماعیلی گفت: ان شاالله بتوانیم با چنین فعالیت‌هایی حال و هوای امام رضایی به شهرمان ببخشیم و در توسعه فرهنگ رضوی دربین مردم عزیزمان، رسالت و وظیفه خودمان را به سرانجام برسانیم.

فت فتو کرمان کرمان




چایخانه حضرت رضا (ع) در رفسنجان احداث می شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? چایخانه حضرت رضا (ع) در رفسنجان احداث می شود