چالش‌های دستگاه‌های اجرایی استان کرمان بررسی می شود

کرمان- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت:چالشهای دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با رویکرد افزایش رضایتمندی مراجعان و اقدامات اصلاحی در سطح استان بررسی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نشست بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی کرمان با رویکرد افزایش رضایتمندی مراجعان و اقدامات اصلاحی در […]

کرمان- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت:چالشهای دستگاه‌های اجرایی استان کرمان با رویکرد افزایش رضایتمندی مراجعان و اقدامات اصلاحی در سطح استان بررسی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نشست بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی کرمان با رویکرد افزایش رضایتمندی مراجعان و اقدامات اصلاحی در سطح استان برگزار و سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان، دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و مدیر کارگروه حکمرانی و مدیریت سازمان بسیج ادارات استان کرمان در قالب تفاهم نامه‌ای سه جانبه از اقدامات کارگروه حکمرانی در قالب هیأت اندیشه‌ورز استان گزارش ارائه کردند.

روح‌الله الرضا نعمت‌اللهی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان در این نشست با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش برای تحقق دولت مردمی و شعار «در میان و با مردم بودن» افزود: نکته‌ای که در مسیر تحقق شعار دولت مطرح است این بوده که مردمی بودن این دولت حفظ شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ثار الله استان کرمان عنوان کرد: در ابتدای این طرح ۱۵ دستگاه که بیشترین مراجعه مردمی را دارند برای سنجش و ارزیابی انتخاب شدند.

عسکرپور بخشی از نارضایتی‌ها از برخی دستگاه‌ها را ناشی از منابع محدود و تقاضای زیاد دانست و گفت: ضمن جلب رضایتمندی مردم در چهارچوب اختیارات قانونی باید با برخورد خوب و مناسب و زبان نرم، حداقل باعث دل‌نگرانی مردم نشویم و بلکه به اطمینان خاطر آنان کمک کنیم.

محمد جعفری مدیر کارگروه حکمرانی و مدیریت سازمان بسیج ادارات استان کرمان هم با اشاره به بررسی و تحلیل روش و روند خدمت هر دستگاه به مردم بدون هماهنگی قبلی برای تعیین چالش‌های مراجعان و ارائه راه‌حل ارتقای رضایت مردم، تصریح کرد: هدفگذاری شده تا پس از ارزیابی دستگاه‌ها، رتبه رضایت مردم مشخص شود.

کد خبر ۵۹۳۹۹۷۲




چالش‌های دستگاه‌های اجرایی استان کرمان بررسی می شود

منبع: مــهر
? چالش‌های دستگاه‌های اجرایی استان کرمان بررسی می شود