پیگیر قرارداد جدید با سپاه برای آبرسانی به روستاها هستیم

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به ۶۶۹ روستای استان گفت:«به‌دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای اجرای طرح آبرسانی به یک‌هزار و ۵۰۰ روستای دیگر در استان هستیم». علیرضا عبدیان افزود:«با اجرای این طرح‌ها روستاهای بالای ۲۰ خانوار از […]

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به ۶۶۹ روستای استان گفت:«به‌دنبال انعقاد قرارداد جدید با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای اجرای طرح آبرسانی به یک‌هزار و ۵۰۰ روستای دیگر در استان هستیم».

علیرضا عبدیان افزود:«با اجرای این طرح‌ها روستاهای بالای ۲۰ خانوار از آب آشامیدنی با کیفیت برخوردار می‌شوند».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان ادامه داد:«حدود ۶۷۳ میلیارد تومان در شهرستان رفسنجان برای اجرای پروژه‌های آبرسانی اختصاص یافته که این پروژه‌ها حدود ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند».

وی بیان کرد:«طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومۀ رفسنجان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آبرسانی کشور است و با اجرای این طرح حدود یک‌هزار و ۳۸۲ خانوار از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند».

عبدیان گفت:«پیش بینی می‌کنیم که سپاه ظرف یک سال آینده قرارداد خود را به اتمام برساند». / الف




پیگیر قرارداد جدید با سپاه برای آبرسانی به روستاها هستیم

منبع:خبر کرمان
?

پیگیر قرارداد جدید با سپاه برای آبرسانی به روستاها هستیم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی