پیکر شهید گمنام در محوطه دادگستری کرمان تدفین شد/ آیت‌الله صدیقی: پیام شهدا، مقاومت است

نذیر کرمان/کرمان امروز ۳۰ آذرماه با حضور مشاور عالی رئیس قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، نماینده مردم راور و کرمان در مجلس و جمعی از مردم و مسئولان، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع و در محوطه دادگستری کل استان تدفین شد. آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت […]

نذیر کرمان/کرمان امروز ۳۰ آذرماه با حضور مشاور عالی رئیس قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، نماینده مردم راور و کرمان در مجلس و جمعی از مردم و مسئولان، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع و در محوطه دادگستری کل استان تدفین شد.

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم از سینه سوخته‌های حضرت فاطمه (سلام الله علیها) بود و برای آن حضرت مراسم برگزار می‌کرد.

وی با اشاره به سنگ تمام گذاشتن مردم کشورمان در ایام عزارداری حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: این بانوی بزرگ به وسعت اسمای حسنای الهی در عالم جلوه دارد و یکی از یادگارهای آن حضرت خطبه فدکیه است.

مشاور عالی رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه یک بخش از این خطبه جامع فلسفه احکام است، بیان کرد: قیام، دفاع و جهاد تبیین حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برای حفاظت از اصول دین و اجرای احکام دین است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه باید مراقبت کنیم که در خانواده و اجتماع ظلمی از طرف ما به دیگران اتفاق نیفتد، گفت: این مهم در جامعه امنیت و آرامش ایجاد می‌کند و نتیجه عدل در جامعه، آرامش باطنی است.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه قانون در کشور اسلامی باید ۱۰۰ درصد مطابق احکام الهی و سیره ائمه اطهار(سلام الله علیهم) باشد تا عدالت در جامعه اجرا شود، افزود: شهدای گمنام می‌آیند تا به ما یادآور شوند راه شهدا ادامه دارد و ما باید مقاومت کنیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی یک امت و یک مکتب بود، اظهار کرد:حاج قاسم آتش فتنه را در بیرون از کشور خاموش کرد که نتیجه شجاعت، تدبیر و اخلاص او بود که یک امنیت جهانی را کلید زد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ماجرای غزه خوب درخشید و باعث افتخار اسلام شد، گفت: جهاد ما جهاد فی سبیل‌الله است و اسلام را خداوند با جهاد حفظ کرده است.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه اسلام امنیت می‌آورد و اوج بشریت تا بی‌نهایت است، افزود: اسلام یک دین کامل است و از این رو اسلام را حول محور همه کارها قرار بدهید تا سعادتمند شوید.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور به واسطه اسلام‌ پیشرفت‌های زیادی داشته که به برکت خون شهداست و شهدا برای دفاع از دین خدا رفتند، گفت: به پناه اسلام ببرید و از آن دفاع کنید که راه شهدا همین است.

انتهای پیام




پیکر شهید گمنام در محوطه دادگستری کرمان تدفین شد/ آیت‌الله صدیقی: پیام شهدا، مقاومت است

منبع: ایـسنا
? پیکر شهید گمنام در محوطه دادگستری کرمان تدفین شد/ آیت‌الله صدیقی: پیام شهدا، مقاومت است