پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به پویش چلچراغ در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به پویش ملی چلچراغ در سراسر استان کرمان خبر داد. رضا فلاح دبیر دومین پویش ملی چلچراغ ومدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از بهمن ماه سال گذشته با آغاز اجرای پویش ملی چلچراغ در استان کرمان تا کنون ۴۶ هزار […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به پویش ملی چلچراغ در سراسر استان کرمان خبر داد.

رضا فلاح دبیر دومین پویش ملی چلچراغ ومدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از بهمن ماه سال گذشته با آغاز اجرای پویش ملی چلچراغ در استان کرمان تا کنون ۴۶ هزار و ۷۲۸ نفر در سراسر استان به این پویش پیوستند.

به گفته او، در آمار به دست آمده شهرستان‌های عنبرآباد (۱۳ هزار و ۱۶۲ نفر)، کرمان (۱۱ هزار و ۹۶۷ نفر) و شهربابک (۳ هزار و ۶ نفر) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم در پیوستن به این پویش را کسب کردند.

او گفت: اعضای جوانان و داوطلب این جمعیت با اقدامات نوع دوستانه و بشردوستانه می‌کوشند که فرهنگ صلح و دوستی را ترویج و مدافعه گری کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: دبیرخانه ملی پویش چلچراغ به استان کرمان واگذار شده است و در این پویش می‌کوشیم زمینه و فضایی فراهم کنیم تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش‌ها و خدمات کم نظیر سردار دل ها، یاد او را در قالب ارایه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.

هادی فرشید سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نذر اعمال عبادی و مذهبی، فعالیت‌های فرهنگی، خدمات نوع دوستانه و داوطلبانه اجتماعی، طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محور فعالیت‌های کار‌های خیر و نیکوکارانه این پویش است.

او می‌گوید: شرکت برای عموم علاقمندان در این پویش آزاد است.

به گفته فرشید، بستر برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش و هم چنین ارسال آثار در فضای مجازی و در ایلیکیشن آیگپ اجرا می‌شود.

فت فتو کرمان کرمان




پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به پویش چلچراغ در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پیوستن بیش از ۴۶ هزار نفر به پویش چلچراغ در کرمان