پیش بینی وزش باد شدید، رگبار باران و تگرگ در جنوب کرمان

نذیر کرمان/کرمان براساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، احتمال تگرگ در مناطق مستعد و برف در ارتفاعات جنوب کرمان، هشدار سطح زرد صادر شده است. به گزارش نذیر کرمان، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است: فعالیت این سامانه بارشی از روز گذشته(اول […]

نذیر کرمان/کرمان براساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، احتمال تگرگ در مناطق مستعد و برف در ارتفاعات جنوب کرمان، هشدار سطح زرد صادر شده است.

به گزارش نذیر کرمان، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است: فعالیت این سامانه بارشی از روز گذشته(اول آبان ماه) آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، احتمال گرد و خاک، احتمال تگرگ در مناطق مستعد و برف در ارتفاعات جنوب استان کرمان، پیش بینی می‌شود.

در این اطلاعیه به تسریع در کشت محصولات پاییزه و انتقال نهاده‌های کشاورزی به اماکن مسقف، زهکشی و پاک‌سازی مسیر آب باغات و مزارع با توجه به وقوع بارش، عدم انجام آبیاری، محلول پاشی و سمپاشی با توجه به وقوع بارش، تسریع در انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف، کنترل دما و رطوبت انبارها با توجه به افزایش رطوبت، جهت جلوگیری از خسارت بیماری‌های قارچی، بسته نگهداشتن دریچه‌های گلخانه‌ها در هنگام کاهش دما و بارش، جلوگیری از نفوذ روان‌آب به داخل سالن‌های پرورشی، تنظیم دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخرها با توجه به رخداد بارندگی و خودداری دامداران و عشایر از عبور در ارتفاعات، توقف در حاشیه رودخانه‏ ها و مسیل‏ ها با توجه به وقوع بارش توصیه شده است.

انتهای پیام




پیش بینی وزش باد شدید، رگبار باران و تگرگ در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش بینی وزش باد شدید، رگبار باران و تگرگ در جنوب کرمان