پیش بینی ایجاد ۱۲ هزار شغل از محل توانمندی های داخلی استان کرمان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: ۱۲ هزار شغل از محل توانمندی‌های داخلی استان با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت در استان پیش‌بینی شده است. دکتر”علی زینی وند” امروز ۲۴ مردادماه در مراسم توزیع ۴۰۰ دستگاه کولرگازی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق جنوب و شرق استان کرمان با اشاره به آسیب‌های […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: ۱۲ هزار شغل از محل توانمندی‌های داخلی استان با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت در استان پیش‌بینی شده است.

دکتر”علی زینی وند” امروز ۲۴ مردادماه در مراسم توزیع ۴۰۰ دستگاه کولرگازی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق جنوب و شرق استان کرمان با اشاره به آسیب‌های متعدد وارده بر مشاغل ناشی از بیماری کرونا، اظهار کرد: بسیاری از افراد آبرومند شغل خود را از دست داده‌اند و تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، اما باید همدلانه به هم کمک کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد و قدردانی از این نهاد برای شبکه‌سازی در مشاغل خرد و خانگی افزود: ایجاد ۱۲ هزار شغل از محل توانمندی داخلی استان (صنایع بزرگ) با محوریت کمیته امداد و بانک رسالت در کرمان پیش‌بینی شده است.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام و المسلمین”حسن علیدادی سلیمانی” نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز در این مراسم رزمایش “ایران همدل” را نهضت بزرگ کمک‌رسانی دانست که به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یاری خانواده‌های آبرومند و نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زمینه اشتغال، خانوادها بتوانند خودکفا شده و زندگی خود را اداره کنند.

گفتنی است: مراسم توزیع ۴۰۰ دستگاه کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و مدیرکل کمیته امداد کرمان در محل مصلای شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? پیش بینی ایجاد ۱۲ هزار شغل از محل توانمندی های داخلی استان کرمان